انتخابات ریاست جمهوری در آرامش و امنیت با آمادگی صد درصدی انتظامی استان برگزار شد

فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از مشارکت پرشور مردم در انتخابات گفت: فرماندهی انتظامی استان سمنان به پشتوانه تجربه و اشرافیت بالا و حرفه ای گرایی به صورت صد درصدی برای برگزاری انتخاباتی این آمادگی کامل داشت و بحمد الله هیچ گونه مشکل امنیتی در روز انتخابات گزارش انتخابات نشد.

انتخابات ریاست جمهوری در آرامش و امنیت با آمادگی صد درصدی انتظامی استان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،سردار جلیل موقوفه ئی در گفت و گویی در خصوص پای کار بودن مجموعه انتظامی استان با به کارگیری تمامی ظرفیت ها برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، اظهار داشت: یکی از ماموریت های فراجای استان در سال جاری برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت بود که بحمدالله این فرماندهی به پشتوانه تجربه ، اشرافیت بالا و برنامه ریزی اصولی و حرفه ای گرایی، تمهیدات لازم را تبیین و به همه رده های انتظامی ابلاغ کرد و تمامی نیروها علاوه بر اینکه از چند قبل از انتخابات در آماده باش کامل بودند از ساعات اولیه رای گیری و قبل از آن که کار صندوق ها آغاز شود با حضور در مکانهای از پیش تعیین شده اقدام به اجرای ماموریتهای خود کردند و این موضوع باعث شد تا این انتخابات سرنوشت ساز بدون هیچگونه دغدغه ای برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه فرماندهی انتظامی استان سمنان با پیش بینی 691 صندوق رای 5 هزار نفر از همکاران و نیروهای بسیج را برای امنیت صندوق ها به کارگیری کرد ، گفت: خوشبختانه با عنایت حضرت حق تعالی هیچگونه مشکل امنیتی گزارش نشده و انتخابات ریاست جمهوری در آرامش و امنیت با آمادگی صد درصدی انتظامی استان برگزار شد.

ارشد ترین مقام انتظامی استان در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رای تصریح کرد: مردم شریف استان سمنان یک بار دیگر ولایتمداری و وفا داری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند و بـا مشارکت پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

سردار موقوفه ئی همچنین خاطرنشان کرد: ملت عزیز استان سمنان به خاک این مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند و این وفاداری را در تمامی دوره ها به اثبات رسانده اند؛ ان شا الله به لطف و عنایت الهی و هدایتهای حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" و در راس قرار دادن معیارهای ایشان، فردی دلسوز نظام و مردم عدالت خواه، انقلابی و جهادی انتخاب خواهد شد.

سردار موقوفه ئی افزود : تا تحویل تمامی صندوق ها به فرمانداری ها و بخشداری ها و اعلام اتمام فرآیند انتخابات همکاران بنده در سراسر استان آمادگی کامل برای تامین امنیت شعب شمارش آرا و فرمانداری ها و بخشداری ها را دارند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات کارکنان انتظامی در برگزاری انتخابات امن در استان از صبر و حوصله و پشتیبانی خانواده های محترم آنان قدردانی کرد .

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان