خرید ۱۰۰۰ تُن گندم از کشاورزان استان خراسان رضوی

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: از ششم خردادماه تا نهم تیرماه، ۱۰۰۰ تُن گندم از ۱۰۳ کشاورز استان خریداری شده و این روند استمرار دارد.

خرید 1000 تُن گندم از کشاورزان استان خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آرش آوان در گفتگویی با بیان اینکه از ششم خردادماه سال جاری تا نهم تیرماه، در 24 مرکز خرید تضمینی گندم شبکه تعاون روستایی استان در سطح 16 شهرستان درحال انجام است، اظهارکرد: برهمین اساس، در این مدت، 1000 تُن گندم از 103 کشاورز استان خریداری شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمامی مراحل خرید وفق دستورالعمل‌ها و با دقت کامل انجام گرفته و تمامی مراکز خرید تعاون روستایی در سطح استان هر روزه، فعال بوده، گفت: ارکنان پر تلاش شبکه تعاون روستایی استان بی‌وقفه و با سعه‌صدر در حال خدمت رسانی به کشاورزان و تحویل محموله‌های گندم وفق مقررات هستند.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی افزود: با توجه به حجم بالای مراجعه کشاورزان و لزوم حمل محموله‌های گندم خریداری شده از انبارهای مرکز خرید و حمل به سیلوهای مرکزی، اداره کل غله استان در این خصوص همکاری خوب و قابل تقدیری با شبکه تعاون روستایی داشته است.

آوان تصریح کرد: نتیجه این همکاری قطعا رضایت کشاورز و خدمت رسانی بهتر در تحویل دسترنج یک سال تولیدکنندگان این محصول استراتژیک است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر