اجازه نخواهیم داد توقف اقتصاد کشور تکرار شود

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اجازه نخواهیم داد توقف اقتصاد کشور تکرار شود و مجدد رشد اقتصادی به صفر برسد.

اجازه نخواهیم داد توقف اقتصاد کشور تکرار شود

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، سعید جلیلی پیش از ظهر امروز چهارشنبه (سیزدهم تیرماه) در دیدار مردمی با کرمانشاهیان که در ورزشگاه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز در یک بازه زمانی سرنوشت ساز و بسیار مهم هستیم که مردم انتخاب می ‌کنند کشور با تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های خود به چه شکلی اداره شود.

وی افزود: فراموش نمی‌کنیم که استان کرمانشاه در یک بازه زمانی هشت ساله به نرخ بیکاری 22/5 درصدی رسید و این در حالی بود که دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوره‌هایی مانند کشاورزی، دامپروری، گردشگری و امثال این ها بود.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: جوان این استان که به پهلوانی، غیرت و به جوانمردی مشهور است و جوان او نماد غیرت ملی محسوب می‌شود نباید بدون شغل باشد و این امر نتیجه یک عملکرد هشت ساله بوده است.

وی ادامه داد: همان نگاه هشت ساله دوباره بازگشته و می‌گوید ما می‌توانیم کشور را اداره کنیم و این در حالی است که برنامه‌ای نیز در دست ندارد.

جلیلی خاطرنشان کرد: نگاه دیگری نیز وجود دارد که نگاه شهید رئیسی عزیز بود که کار جدی را شروع کرد و پیشرفت کشور را در این راستا آغاز کرد، زیرا استانی مانند کرمانشاه یک دریا ظرفیت و قرن‌ها میزبان زائران امام حسین (ع) بوده است.

وی تشریح کرد: پیش از ورود به اینجا به وستای ده‌ پهن با 17 هزار نفر جمعیت سر زدیم و به مشکلات مردم گوش سپردیم و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: نگاه چهار ساله ما این است که فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را ارج نهیم و از آنها به نحو احسن استفاده کنیم، استان کرمانشاه در طول تاریخ نشان داده که چگونه حافظ این کشور بوده و همه مردم با اقوام و مذاهب گوناگون در آن زندگی و اقتدار آن را حفظ کرده‌اند، مردم ما عظمت شهدای استان را هرگز فراموش نمی‌کنند این استان حدود 10 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده و از حادثه‌ها حماسه‌های بزرگ آفریده است.

وی گفت: جوانان این استان اکنون متخصص هستند و می‌توانند در عرصه‌های گوناگون کشور دوباره حماسه ایجاد کنند و لازمه این امر نگاه درست است.

جلیلی بیان کرد: هنر انقلاب اسلامی این است که به قله‌ها نگاه می‌کند و به حداقل‌ها اکتفا نمی‌کند، مردم حقوق برابر، حق سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دارند و باید بتوانند در سرنوشت و پیشرفت کشور خود سهم داشته باشند.

وی عنوان کرد: اگر می‌گوییم کشور ما امروز در شرایطی است که یک جهان فرصت دارد نمونه آن این استان است که ثمره آن باید یک کرمانشاه جهش باشد و این امر ممکن است، زمانی که ما بستری را فراهم کنیم که هر فردی در توان خود نقش پرشکوهی را ایفا کند عظمت تولید می‌شود و دشمن جرات نمی‌کند نگاه چپ به این ملت کند.

وی ادامه داد: باید به حق اقتصادی مردم نیز عمل کرد، نمی‌شود که هزاران همت در این کشور در این سال‌ها تسهیلات اعطا شده باشد اما حق مردم ادا نشده باشد، این حق مردم نبوده و بر مبنای عدالت جمهوری اسلامی ایران نیست.

جلیلی گفت: امروز باید حرکتی آغاز شود که هر روستا به یک سلول جهش کشور تبدیل شود، ما دارای 40 هزار روستای بالای 20 خانوار هستیم و تمامی آنها برای کمک به توسعه و پیشرفت کشور آماده هستند.

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با قدرت با فساد و بی‌عدالتی در کنار مردم مبارزه خواهیم کرد امروز یک انتخاب بزرگ داریم و باید به سمتی برویم که نه تنها جوان ما دارای کار باشد بلکه کارآفرین نیز باشد.

وی عنوان کرد: هر جوان کرمانشاهی می‌تواند یک صادر کننده موفق در عرصه اقتصاد باشد و باید کشور را در چهار سال آینده جهش دهیم.

وی تشریح کرد: امروز دشمنان ما اعتراف می‌کنند که هیچ وقت اقتدار ایران مانند امروز نبوده و حالا این قدرت باید ادامه پیدا کند امروز نوبت جوانان است که پرچم را به قله ببرند و کشور ما همان گونه که در منطقه اقتدار خود را نشان داد در عرصه اقتصادی نیز به همین اقتدار برسد.

وی در پایان گفت: یکی از موضوعات مورد نظر در بحث رفع بیکاری این است که دانشگاه نیز بداند در ایجاد اشتغال سهم دارد و می‌تواند با ایجاد فعالیت‌های اقتصادی کارهای عظیمی انجام دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر