نمایندگان نامزدها از زمان اخذ رای تا شمارش آرا در شعب حضور دارند

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: به منظور حفظ امانت در انتخابات، نمایندگان نامزدها از زمان اخذ رأی تا شمارش آرا می‌توانند در شعب اخذ رای حضور داشته باشند.

نمایندگان نامزدها از زمان اخذ رای تا شمارش آرا در شعب حضور دارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حامد فتوحی، دبیر ستاد انتخابات استان قزوین با حضور در ستاد انتخابات استان گفت: اخذ رأی در شعب فقط با کارت ملی و شناسنامه صورت می‌گیرد، اگر فردی شناسنامه قدیمی دارد باید کارت ملی همراه داشته باشند، برخلاف انتخابات مجلس در این دوره رای گیری با کارت‌های دیگر مانند گواهینامه صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: به منظور حفظ امانت در انتخابات، هر نامزد انتخاباتی نماینده مستقر در شعب اخذ رای دارد، این نمایندگان از زمان اخذ رأی تا شمارش آرا می‌توانند حضور داشته باشند، همچنین نمایندگان نامزدها در مرحله تجمیع آرا حضور خواهند داشت.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین بیان کرد: همچنین به منظور جلوگیری از تخلفات، بازرسان در شعب مستقر هستند و گزارش و تخلفات را بررسی و برخورد می‌کند.

وی افزود: شعب سیار شرایط خاص دارد تمام نقاط در واحدهای صنعتی، روستاها، خانه سالمندان و مراکز دیگر جهت رای گیری به صورت سیار از ماه‌ها قبل مشخص شده است، هر شعبه سیار برنامه زمان بندی مشخصی دارد که در چه ساعتی در کدام نقطه از مسیر فرایند اخذ رأی را انجام خواهد داد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر