انجام فرایند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در مناطق سخت‌گذر چهارمحال و بختیاری

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور و استان فرایند مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مناطق سخت‌گذر استان در حال انجام است.

انجام  فرایند برگزاری  انتخابات ریاست‌جمهوری در مناطق سخت‌گذر چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محسن محسن حسین میرزایی روز جمعه همزمان با آغاز مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور تأکید کرد: 795 شعبه اخذ رأی برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌بینی شده که از این تعداد شعبه اخذ رأی 574 شعبه ثابت و221 شعبه سیار است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از تعداد کل شعب اخذ رأی 371 شعبه شهری و 424 شعبه روستایی پیش‌بینی شده است.

حسین‌میرزایی تعداد عوامل اجرایی مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در چهارمحال و بختیاری را 10 هزار نفر اعلام و تصریح کرد: هم‌اکنون 29 هیأت اجرایی در این استان شکل گرفته که از این تعداد 12 هیأت اجرایی در مراکز شهرستان‌ها و 17 هیأت اجرایی در مراکز بخش‌های مستقل تشکیل شده است.

وی با دعوت از مردم چهارمحال و بختیاری برای حضور پُرشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: روند و فرایند تشکیل هیأت‌های اجرایی با همکاری هیأت نظارت استان و شهرستان‌ها انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: همزمان با سراسر کشور و استان فرایند مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مناطق سخت‌گذر استان در حال انجام است.
وی گفت: افرادی که امکان نوشتن تعرفه مربوط به مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را ندارند، یک نفر معتمد از خانواده خود را همراه داشته باشد.

حسین‌میرزایی تأکید کرد: اُمید است با حضور پُرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی شاهد حماسه‌ای دیگر در چهارمحال و بختیاری باشیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر