تشکیل کارگروه جامعه پژوهی در بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان

نشست کارگروه جامعه پژوهی با حضور مجتبی رومانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان ، تنی چند از جامعه شناسان لرستان مجتبی ترکارانی،علیرضا طهماسبیان،امبن روشن پور، مریم ملکی صادقی و سعیده خانم نظری در دفتر شعبه برگزار گردید.

تشکیل کارگروه جامعه پژوهی در بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،در این نشست مجتبی رومانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان ضمن معرفی بنیاد و نحوه تشکیل کارگروه‌های اظهار داشت راه اندازی کارگروهی که بتواند موضوعات اجتماعی لرستان را در ذیل اهداف بنیاد ایرانشناسی مطالعه و پژوهش نماید بصورت جدی احساس می شود و خداوند منان را شاکریم که این مهم با وجود شما اساتید فرهیخته محقق گردیده است .

سپس هر کدام از اعضای حاضر در نشست به ضرورت تشکیل چنین کارگروهی که از منظر جامعه شناسی ، مطالعات فرهنگی و مردم شناسی مسایل استان را بررسی نموده تاکید داشته و انجام پژوهش های اجتماعی همراه با انتشار کتب و مقالات پژوهشی مرتبط با حوزه لرستان پژوهی و برگزاری نشست ها و بازدیدهای علمی و همکاری با دیگر نهادهای علمی و اجتماعی را از خواسته ها و اهداف این کارگروه برشمردند.

در پایان مجتبی ترکارانی و مریم ملکی صادقی به ترتیب به عنوان رئیس و دبیر این کارگروه انتخاب شدند و مقرر گردید برنامه های و فعالیت های این کارگروه در هفته های آینده تدوین و آغاز شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر