هوش مصنوعی ChatGPT به خودروهای آئودی می‌آید / عکس

رابط هوش مصنوعی موردعلاقه جهانیان یعنی ChatGPT، قرار است به خودروهای آئودی بیاید. به لطف اضافه شدن این امکان به خودروهای آئودی، فصل جدیدی از تعاملات بین انسان و خودرو آغاز خواهد شد.

هوش مصنوعی ChatGPT به خودروهای آئودی می‌آید / عکس

امیرمسعود عابدین_ ‌مدل‌های فعلی و آینده و همچنین خودروهای قدیمی‌تر از سال 2021 آئودی دستخوش این تغییر خواهد شد. در صورتی که نسل سوم سیستم اطلاعات سرگرمی ماژولار (MIB 3) حضور داشته باشد، می‌توانید با خودروی خود مکالمات طبیعی داشته باشید و در واقع صحبت کنید.

به گزارش خبرآنلاین، روی آوردن خودروسازان به ChatGPT نه به خاطر توانایی‌های آن، بلکه به دلیل مدل زبان طبیعی آن است که در تئوری، خواسته‌های راننده را بهتر درک می‌کند. آئودی جدیدترین شرکتی است که این گام را برداشته است و راه‌اندازی دستیار آئودی موجود خود را با استفاده از Microsoft Azure Open AI برای ادغام با ChatGPT بهبود می‌بخشد.

هوش مصنوعی ChatGPT به خودروهای آئودی می‌آید / عکس

فولکس‌واگن قبلاً ChatGPT را در خودروهای خود پیاده‌سازی کرده است، بنابراین حرکت به سمت آئودی کاملاً اجتناب‌ناپذیر بود. همانند خودروهای فولکس‌واگن، کنترل صوتی مانند همیشه عمل می‌کند و همچنان از سیستم اصلی برای دستورات تعیین‌شده استفاده می‌کند. نقطه تمایز سیستم جدید در اینجاست که اگر چیزی را بگویید که دستیار آئودی متوجه نشود، ChatGPT وارد عمل می‌شود. آئودی از مثال پرسیدن فشار باد لاستیک‌ها استفاده می‌کند، اما در عین حال هیچ‌چیز مانع از آن نمی‌شود که در حین حرکت با سرعت 240 کیلومتر بر ساعت از خودروی خود در مورد معنای زندگی سؤال کنید!

ادغام ChatGPT در ماه ژوئیه برای تقریباً دو میلیون آئودی ساخته شده پس از سال 2021 انجام خواهد شد.

منبع: motor1

54322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان