ساختمان اداری تامین اجتماعی شعبه یک سنندج افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی و با هدف تسریع در ارائه خدمات با کیفیت تر به جامعه بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان، ساختمان اداری تامین اجتماعی شعبه یک ممتاز سنندج افتتاح شد.

ساختمان اداری تامین اجتماعی شعبه یک سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، در مراسم افتتاح این شعبه امام جمعه سنندج با تقدیر از تلاشهای بعمل آمده از سوی مجموعه مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان بیان داشت: مولفه هایی از قبیل دقت، سرعت و صحت در انجام امور محوله در قبال ارباب رجوع ، کیفیت خدمات ارائه شده و حسن رفتار و همچنین اطلاع رسانی مناسب از عوامل تاثیرگذاری است که تامین اجتماعی را همواره سازمانی پاسخگو معرفی می نماید.

ماموستا فایق رستمی، احداث ساختمان اداری تامین اجتماعی شعبه یک سنندج را گامی دیگر در راستای خدمت به مردم ازسوی سازمان تامین اجتماعی برشمرد و هدف اصلی همه مسئولین و کارگزاران دولت را خدمتگزاری به اقشار آسیب پذیر جامعه با پاسخگویی صریح و شفاف و تکریم بهینه ارباب رجوع ذکر کرد.

نماینده مردم شریف شهرستانهای سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از خدمات تامین اجتماعی و ارائه خدمات بهینه تر به مخاطبین، تصریح کرد: هدف اصلی خدمتگزاری به اقشار آسیب پذیر جامعه با پاسخگویی صریح و شفاف و تکریم بهینه ارباب رجوع بوده و امید است با ایجاد این شعبه شاهد افزایش روز افزون کیفیت در ارائه ی تعهدات بیمه ای باشیم.

دکتر فتحی با اشاره به مزایای ایجاد شعب در خور شان شرکای اجتماعی سازمان، تصریح کرد: تمامی دستگاهها و مجامع کارفرمائی بایستی مشارکت ویژه ای با تامین اجتماعی در پرداخت بموقع حق بیمه ها و بدهی های خود داشته باشند تا شاهد رونق هر چه بیشتر این سازمان بیمه ای باشیم چرا که سازمان تامین اجتماعی پیشتاز ارائه تعهدات به قشر عظیمی از جمعیت کشور است و این امر مستلزم ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و حفظ وضعیت موجود اشتغال در واحدهای تولیدی و صنعتی ماست.

در این مراسم شکوری مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، فضای فیزیکی اداری مطلوب برای خدمات‌رسانی به جامعه تحت پوشش را حائیز اهمیت دانست و افزود: سازمان سعی نموده با ایجاد فضای اداری در خورشان مجموعه بیمه شدگان استان، موجبات افزایش هر چه بیشتر تعاملات و رضایتمندی شرکای اجتماعی را فراهم نماید.

در ادامه رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت تامین اجتماعی استان و تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: ایجاد فضای فیزیکی مناسب نقش به سزایی در تسریع و تسهیل ارائه خدمات و رضایتمندی مخاطبان دارد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کردستان در مراسم بهره‌برداری از این پروژه اظهارداشت: ساخت پروژه مذکور در زمینی به مساحت 961 با زیربنایی 3 هزار و 393 مترمربع از مرداد ماه 1400 آغاز شده است و برای ساخت و بهره‌برداری از این پروژه اعتباری بالغ بر 65 میلیارد تومان از محل مصوبات هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی هزینه شده است.

قریشی با بیان اینکه بیش از 230 هزار بیمه شده اصلی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، گفت: در حال حاضر بیش از 40 درصد از جمعیت استان از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش و اهمیت بیمه‌ تأمین اجتماعی و ارائه خدمات و حمایت متنوع بیمه‌ای در قالب بیمه‌های حرفه و مشاغل آزاد، اختیاری، رانندگان حمل بار و مسافر درون و برون شهری و ... میزان بیمه‌شدگان اصلی استان کردستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8/5 درصد افزایش داشته است.

سید صلاح قریشی افزایش رفاه و آرامش جامعه را از مهم‌ترین سیاست‌های سازمان دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 10 شعبه فعال بیمه تامین اجتماعی در استان وجود دارد که جمعیت 700 هزار نفری را زیرپوشش خدمات خود قرار داده است. وی ضمن تقدیر از تلاش همه دست اندرکاران ساخت این پروژه تصریح کرد: بدون شک ارائه خدمات مطلوب به مردم استان نیازمند وجود امکانات و تجهیزات مناسب است و امیدواریم با بهره‌برداری از این ساختمان بتوانیم خدمات بهتر و مطلوب‌تری به جامعه هدف سازمان ارائه دهیم چرا که تلاش و هدف مجموعه همکاران تامین اجتماعی استان، ارتقاء ارایه خدمات کمی و کیفی و ارتقا سطح رضایتمندی مراجعین سازمان است.

در این مراسم که به صورت ویدیو کنفرانسی همزمان با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در استان اردبیل برای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی تأمین‌اجتماعی آن استان برگزار شد، 17 پروژه عمرانی دیگر در حوزه بیمه‌ای و درمانی نیز با حضور مدیران‌کل و مدیران درمان و دیگر مسئولان استانی در اقصی نقاط کشور به بهره‌برداری رسیدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر