به دنبال جذب بازیکنان مدنظر “زارع” هستیم

رئیس هیات مدیره باشگاه شمس آذر قزوین گفت: به دنبال جذب و پرورش استعدادها و کار روی فوتبال پایه هستیم و به سراغ جوانان می رویم تا به کارخانه بازیکن سازی تبدیل شویم.

به دنبال جذب بازیکنان مدنظر “زارع” هستیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهرزاد نجفیان، رئیس هیات مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه شمس آذر در گفت و گوی اختصاصی با خبرآنلاین در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه گفت: پس از جدایی سعید دقیقی از جمع شمس آذر خوشبختانه سرمربی جدید خود را انتخاب کردیم و معتقدیم آقای زارع در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پدیده خواهدشد.

نجفیان افزود: سعید دقیقی به دنبال ارتقاء بود و قرارداد بالایی هم با ملوان بسته و ما هم مانع پیشرفت او نشدیم و بلافاصله دنبال سرمربی جدید رفتیم ولی معرفی نکردیم بلکه آقای دقیقی برگردد که با منتفی شدن این موضوع مازیار زارع رسما بعنوان سرمربی جدید شمس آذر معرفی شد.

وی با تاکید براینکه تا لحظه آخر منتظر دقیقی ماندیم افزود:مازیار زارع بازیکن تیم ملی و ملوان و پرسپولیس و همچنین تیم های برتر عربی بوده و در سال های گذشته با ملوان خوب کار کرده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه شمس آذر در تمجید از مازیار زارع گفت: زارع یک سال با ملوان ثبات داشت و انسان پاک و باانگیزه ای است و به مباحث فنی هم تسلط دارد همچنین از زحمات آقای دقیقی هم در این مدت تشکر می‌کنیم و انتظار نداریم کسی به خاطر محدودیت بودجه ما آینده خودش را خراب کند.

نجفیان با اشاره به اینکه شمس آذر سال گذشته حضوری مقتدرانه در لیگ برتر داشت گفت: پس از اینکه 6-5 هفته زودتر در لیگ یک قهرمان شدیم باتوجه به ماهیت شرکت که خصوصی است با همراهی همه و همبستگی و یکدلی در لیگ برتر هم عملکرد خوبی داشتیم و رتبه خوب کسب کردیم و امسال هم مشکلی نداریم.

وی با تاکید بر هدف گذاری باشگاه شمس آذر در راستای پرورش استعدادها گفت: به دنبال جذب و پرورش استعدادها و کار روی فوتبال پایه هستیم و به سراغ جوانان می رویم تا به کارخانه بازیکن سازی تبدیل شویم.

نجفیان ادامه داد: از طرفی هم به دنبال سرمربیان با استعداد هستیم که بتوانند با این جوانان کار کنند و طی سال های آینده شاهد درخشش جوانان خواهیم بود.

رئیس هیات مدیره شمس آذر درخصوص پرونده فساد در فوتبال ایران و بازشدن پای مدیرعامل این باشگاه به این پرونده هم گفت: این قضیه برای 4-3سال پیش و مربوط به زمان آقای افشاریان بوده و ایشان هنوز مدیرعامل شمس آذر نبودند ولی در هر صورت این موضوع هنوز تعیین تکلیف نشده و اول باید اثبات و تفهیم اتهام شود البته که معتقدم خودمان در 3-2 سال گذشته قربانی ناداوری شدیم.

نجفیان درباره وضعیت پست مدیرعاملی این باشگاه تصریح کرد: فعلا بنده به عنوان رئیس هیات مدیره با حفظ سمت سرپرست مدیرعاملی هستم تا تکلیف روشن شود.

به دنبال جذب بازیکنان مدنظر “زارع” هستیم

وی درباره فلسفه باشگاه شمس آذر هم عنوان کرد: در کنار مباحث فنی دنبال مسائل فرهنگی و اخلاقی هستیم.

نجفیان با اشاره به آغاز تمرینات شمس آذر زیر نظر مازیار زارع افزود: درحال مذاکره با بازیکنان مدنظر آقای زارع و تقویت تیم هستیم و ایشان بسیار متین و با تواضع هستند و مشکلی با هم نخواهیم داشت و تحولات خوبی را با حضورشان خواهیم دید ضمن اینکه با همه عوامل باشگاه تا فصل قبل تسویه حساب شده و انگیزه ما برای تداوم حضوری موفق در لیگ برتر افزایش یافته است.

به دنبال جذب بازیکنان مدنظر “زارع” هستیم

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر