تا اطلاع ثانوی بوکس همدان تعلیق شد

فدراسیون بوکس تمامی فعالیت های مربوط به این رشته ورزشی را برای هیات بوکس استان همدان تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.

تا اطلاع ثانوی بوکس همدان تعلیق شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، این تصمیم پس از جمع‌بندی تحقیقات اعضای کارگروه بررسی حادثه فوت مرحوم "یاسین موسی‌خانی" بوکسور جوان ملایری اتخاذ شد.

سیدروح‌الله حسینی رئیس فدراسیون، علی دانشمندفرد دبیرکل، بهمن نکیسا، همایون اردلان از پیشکسوتان خوشنام بوکس و ابوالفضل عامری از داوران بین‌المللی اعضای این کارگروه هستند.

براساس تصمیم اعضای کارگروه، تمامی مسوولان استانی که در مسابقات فوق (قهرمانی استان همدان) حضور داشته و مسئولیت داشته‌اند، تا اطلاع ثانوی از تمامی فعالیت‌های مربوط به رشته بوکس تعلیق شدند.

همچنین نشست این کارگروه تا رسیدن به نتیجه نهایی در خصوص حادثه درگذشت مرحوم موسی‌خانی ادامه خواهد داشت.

یاسین موسی‌خانی بوکسور جوان ملایری هفته قبل در فینال مسابقات استان همدان حضور یافت و دقایقی پس از مبارزه فینال دچار ضعف بدنی شد. با وجود انتقال وی به بیمارستان و عمل جراحی، این بوکسور جوان پس از چند روز بستری بودن، جان به جان آفرین تسلیم کرد و خانواده بوکس را عزادار کرد.

بر این اساس، بنابر تاکید کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و با ابلاغ سیدروح‌الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس، کارگروهی پنچ نفره متشکل از دبیر فدراسیون بوکس، سه داور بین‌المللی و یک کارشناس و پیشکسوت بوکس تشکیل شد.

این کارگروه موظف است تحقیقات لازم را انجام داده و گزارش خود را در اسرع وقت در اختیار رئیس فدراسیون قرار دهد تا رئیس فدراسیون نیز این گزارش را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر