تک‌نگاری/ این تیم برای ما قهرمان است

شمشیربازی ایران در یک‌قدمی کسب مدال المپیک ناکام ماند.

تک‌نگاری/ این تیم برای ما قهرمان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی شمشیربازی سابر ایران شامل محمد رهبری، فتوحی، باهر و علی پاکدامن در دیداری که جو وحشتناک ورزشگاه به نفع میزبان بود برابر فرانسه با نتیجه 45-25 شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند. شمشیربازی ایران در مسابقات تیمی المپیک پاری سعملکرد درخشانی داشت و پس از برد ارزشمند مقابل آمریکا، تا آستانه پیروزی مقابل مجارستان قدرتمند هم رفت ولی بدشانسی و شاید کمی ناداوری باعث شد نتواند به فینال المپیک برسد و دستش از مدال کوتاه ماند.

تک‌نگاری/ این تیم برای ما قهرمان است

کسب مدال برای شمشیربازی ایران یک اتفاق تاریخی و به‌یادماندنی محسوب می‌شد ولی این رشته باز هم در آستانه کسب مدال کم آورد و مشابه اتفاقات المپیک‌های قبلی تکرار شد.  اتفاقی که در المپیک ریو هم برای مجتبی عابدینی رخ داد و او با وجود عملکردی درخشان نتوانست مدال بگیرد و به به قول پیمان فخری المپیک یک مدال به ایران بدهکار است.

با این حال پیروزی مقابل آمریکا و عملکرد فوق‌العاده در جدال با مجارستان نشان داد شمشیربازی ایران چه پتانسیل بالایی دارد و به جرات می‌توان گفت عملکرد این تیم تا همین جا هم به اندازه یک مدال و حتی قهرمانی در المپیک ارزشمند بود.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان