بانوی شاعر چهارمحال و بختیاری در هفتمین کنگره ملی حنجره‌های سرخ برگزیده شد

آرزو سبزوار قهفرخی بانوی شاعر چهارمحال و بختیاری در هفتمین کنگره سراسری شعر عاشورایی «حنجره‌های سرخ» به مقام دوم بخش اشعار کلاسیک این رویداد ادبی دست یافت.

بانوی شاعر چهارمحال و بختیاری در هفتمین کنگره ملی حنجره‌های سرخ برگزیده شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، فیروز صفوی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  گفت :آیین هفتمین کنگره ملی شعر عاشورایی حنجره‌های سرخ با حضور جمعی از مسئولان، شاعران و فرهیختگان در تالار کمال فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز برگزار شد که در این آیین، آرزو سبزوار قهفرخی با ارائه غزل «ماه پیشانی سفید» توانست در جمع برترین‌های این کنگره ادبی قرار گیرد.

وی افزود :قطعه شعر ماه‌ پیشانی سفید سروده این بانوی هم‌استانی از بین 960 اثری که از سوی 400 شاعر به دبیرخانه ارسال شده بود به بخش داوری نهایی این رویداد راه یافت و با نظر موافق هیات داوران، مقام دوم بخش اشعار کلاسیک را به دست آورد.

به گفته وی :سبزوار قهفرخی به همراه 29 برگزیده دیگر کنگره ملی حنجره‌های سرخ عاشورایی در آیین پایانی این رویداد حضور یافت و تقدیر شد.

گفتنی است، کنگره ملی حنجره‌های سرخ با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، تحلیل و تکریم مقام حضرت اباعبدالله (ع) و شهدای کربلا و در راستای ترویج ارزش‌های اصیل اسلامی و ارتقای سطح کیفی شعر آیینی برگزار شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان