ماهان شبکه ایرانیان

شاسی‌بلند وارداتی، نیامده تغییر کرد

میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید (PHEV) برای سال ۲۰۲۵ در اروپا به‌روزرسانی شده است. بیشتر تغییرات و اصلاحات به بخش فنی و قوای محرکه برمی‌گردند. میتسوبیشی اوتلندر که همیشه به‌عنوان خودرویی باکیفیت و قابل‌اطمینان شناخته می‌شود، به‌زودی با جدیدترین مدل خود به بازار ایران می‌آید.

شاسی‌بلند وارداتی، نیامده تغییر کرد

امیرمسعود عابدین_ جدیدترین مدل میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید (PHEV)، دارای یک موتور بنزینی 2٫4 لیتری با قدرت 134 اسب بخار و گشتاور 203 نیوتن‌متری است که به یک موتور برقی در جلو با 114 اسب بخار قدرت و 255 نیوتن‌متر گشتاور و یک موتور برقی در عقب با 134 اسب بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور متصل است. در مجموع، این SUV قادر به تولید 302 اسب بخار قدرت است و می‌تواند در 7٫9 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. تغییرات جزئی در اجزای شاسی و سیستم تعلیق و فرمان خودرو اتفاق افتاده است.

شاسی‌بلند وارداتی، نیامده ارتقا یافت

یکی از به‌روزرسانی‌های کلیدی انجام شده برای مدل 2025، گنجاندن یک بسته باتری جدید لیتیوم یونی 22٫7 کیلووات ساعتی است که کمی بزرگ‌تر از بسته 20 کیلووات ساعتی مدل قبلی است. به گفته میتسوبیشی، اوتلندر جدید در حالت برقی می‌تواند تا 86 کیلومتر مسافت را طی کند. همچنین مخزن سوخت به 53 لیتر افزایش یافته است، به این معنی که این SUV می‌تواند با یک مخزن سوخت کامل و با باتری شارژ شده تا 844 کیلومتر مسافت را طی کند.

شاسی‌بلند وارداتی، نیامده ارتقا یافت

چندین حالت مختلف رانندگی برای سیستم پلاگین هیبریدی در دسترس است. به عنوان مثال، یک حالت صرفاً برقی، یک حالت هیبریدی که در صورت نیاز موتور برقی نیرو تولید می‌کند و یک حالت هیبریدی موازی که موتور برقی و موتور بنزینی در کنار هم کار می‌کنند. رانندگان همچنین می‌توانند از حالت ذخیره استفاده کنند که سطح شارژ باتری را حفظ می‌کند.

شاسی‌بلند وارداتی، نیامده ارتقا یافت

از نظر بصری، مدل 2025 شامل یک جلوپنجره جدید، رینگ‌های تغییریافته شش پره و 20 اینچی و گرافیک جدید چراغ‌های عقب است. تغییرات در کابین خودرو هم دیده می‌شود. قابل توجه‌ترین ارتقا، در این بخش، صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی جدید 12٫3 اینچی است که جایگزین نمایشگر 9٫0 اینچی شده و نرم‌افزار جدید و بهبودیافته را اجرا می‌کند. همچنین سیستم‌های صوتی جدید با هشت و 12 بلندگوی یاماها و همچنین یک شارژر بی‌سیم 15 واتی Qi وجود دارد.

میتسوبیشی هنوز قیمت اوتلندر 2025 را اعلام نکرده است.

شاسی‌بلند وارداتی، نیامده ارتقا یافت

میتسوبیشی اوتلندر که همیشه به‌عنوان خودرویی باکیفیت و قابل‌اطمینان شناخته می‌شود، به‌زودی با جدیدترین مدل خود به بازار ایران می‌آید. اوتلندر جدید با طراحی فوق‌جذاب و مشخصات وسوسه‌کننده به رقابت با کره‌ای‌ها در بازار ایران می‌پردازد.

58322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان