ماهان شبکه ایرانیان

آقای رییس جمهور، نگذارید اعتماد مردم چوب حراج بخورد!

اعضای ستاد انتخاباتی و هواداران پزشکیان در استان قزوین در بیانیه‌ای صریح با انتقاد از روند انتخاب استاندار آینده قزوین از رییس جمهور خواستند که به شعارها و وعده‌های خود پایبند باشد و نگذارد اعتماد مردم چوب حراج بخورد.

آقای رییس جمهور، نگذارید اعتماد مردم چوب حراج بخورد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اعضای ستاد انتخاباتی و حامیان دکتر پزشکیان در استان قزوین در بیانیه‌ای صریح به روند انتخاب استاندار قزوین انتقاد کردند و خواستار اصلاح این روند و توجه رییس جمهور به وعده ها و شعارهای انتخاباتی و نظر خواست مردم شدند.

در بخشی از بیانیه آمده است: جریانی که تا دیروز در جهت تخریب جنابعالی و تضییق حامیانتان می‌کوشیدند با عاملیت چهارنماینده کنونی استان در مجلس که از حامیان آقای «جلیلی» بوده‌اند افرادی را برای سمت استانداری قزوین معرفی و مورد حمایت قرار داده‌اند و با نهایت تعجب چراغ سبز هم گرفته‌اند!

در این بیانیه از روند انتخاب استاندار جدید قزوین و معرفی افرادی غیر همسو با شعار و مبانی دولت پزشکیان انتقاد شده است و از رییس جمهور خواسته اند که نسبت به اصلاح این روند اقدام کند.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

جناب پزشکیان در نهایت تاسف و علیرغم وجود افرادی مدیر، محبوب و معتقد به گفتمان جنابعالی باخبر شده‌ایم که همان جریانی که تا دیروز در جهت تخریب جنابعالی و تضییق حامیانتان می‌کوشیدند و حتی هنوز هم از هیچ تلاشی برای آزار فعالین ستاد انتخاباتی فروگذار نیستند با عاملیت چهار نماینده کنونی استان در مجلس که از حامیان آقای جلیلی بوده‌اند و ‌برخی از آنها حتی هنگام برگزاری انتخابات ابایی از تخطی قانون و بیان حمایت‌شان در تریبون‌های رسمی نداشته‌اند افرادی را برای سمت استانداری قزوین معرفی و مورد حمایت قرار داده‌اند و با نهایت تعجب چراغ سبز هم گرفته‌اند.

جناب پزشکیان اکنون روی سخن‌مان با جنابعالی است و به تاسی از شیوه خودتان صریح و بی‌پرده پوشی و البته از سر دلسوزی می‌گوییم: نگذارید که آن سخنانی که از امام علی(ع) بر زبان آوردید تا مردم وفای به عهد و برابری قول و فعل از جنابعالی را باور کنند به ناباوری مبدل گردد و سرمایه اجتماعی اعتماد و اهتمام به بهبود، به‌ثمن بخس، چوب حراج بخورد.

جناب رییس‌جمهور اگرچه اخگر امید به جسم سرد و رو به رخوت جوانان، اندک شرری افکنده بود اما زنهار! آنانیکه آب و آبرو برای جنابعالی و دولت‌تان گذاشتند با هلهلهه و پوزخند کوته‌اندیشان و تمامیت‌خواهان، رشته وصل‌شان با شما گسسته شود.

جناب رییس‌جمهور فریاد از سر درد ما برای یک سمت و یک کرسی مدیریت نیست از هراس روزی است که در هجمه بداندیشانی که جز ناکامی‌تان چیزی راضی‌شان نمی‌کند، دیگر اعتماد و ارتباطی میان مردمِ پای‌کار در آن روزهای سخت با جنابعالی برقرار نباشد و میان شما و آنان، دیوار ِحائلِ همان‌هایی باشد که نمی‌خواهند « من و تو، ما شویم!»

آقای رییس‌جمهور به داد استان قزوین برسید، به داد باور و اعتمادی که در معرض تهدید است برسید، به داد ما برسید که به این جوانان و به این مردم گفتیم: «پزشکیان مصلحت را بر حقیقت و حقانیت و عافیت را بر منفعت ملت و ‌مردم استان قزوین ترجیح نمی‌دهد» و حالا عرق شرم در برابر چشمان پرسشگر همان‌ها که برای شما تلاش کردند، بر چهره داریم.

آقای رییس‌جمهور به داد حرمت و صداقتی که مردم از روز نامزدی‌تان در شما پیدا کردند و به اعتبار آن رای دادند برسید. آقای رییس‌جمهور به داد وفاقی برسید که اگر میان شما و ما نباشد یقینا میان شما و آنها که می‌کوشند میان ما و شما بایستند، ایجاد نخواهد شد. و لو بلغ ما بلغ!                                                                            46  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان