ماهان شبکه ایرانیان

کیهان: قبل از اینکه هواپیماهای اسرائیل۲-۳ ساعته به ایران برسند، موشک‌های ایران در کمتر از ۱۰ دقیقه حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می‌کنند

جبهه مقاومت از طوفان‌الاقصی تاکنون بر دو استراتژی مشخص تمرکز کرد. اول تنگ کردن حلقه محاصره رژیم صهیونیستی با تشدید فشارها و دوم گسترش بیداری افکارعمومی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین با مقیاس جهانی.

کیهان: قبل از اینکه هواپیماهای اسرائیل2-3 ساعته به ایران برسند، موشک‌های ایران در کمتر از 10 دقیقه حیفا و تل آویو را با خاک یکسان می‌کنند
به گزارش خبرآنلاین روزنامه کیهان نوشت: حال بعد از خفگی اقتصادی - سیاسی - امنیتی و دریایی، از حالا به بعد با حمله به فرودگاه‌های نظامی و انهدام جت‌های F35 و دیگر هواپیماها مرحله دیگری از این خفگی یعنی خفگی هوائی در دستور کار مقاومت قرار گرفته است.
زدن پایگاه مهم و اصلی هوائی نواتیم بدون هیچ‌گونه واکنش پدافندی یعنی مرگ تکنولوژی غرب و حقارت نیروی هوائی اسرائیل که با ادعای برتری آن، دولت‌های منطقه را می‌ترساندند!
  اما درخصوص تهدیدات اسرائیل پس از پاسخ کوبنده ایران، باید گفت اولا، قبل از اینکه هواپیماهای اسرائیل بخواهند فاصله دو تا سه ساعتی تل‌آویو - تهران را طی کنند و به آسمان ایران برسند، موشک‌های ایران در کمتر از 10 دقیقه تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند کرد. ثانیا، با تهدیدات ایران نماینده اسرائیل در سازمان ملل در یک عقب‌نشینی از ترس گفت «به دنبال جنگ با ایران نیستیم، آنچه رخ داد پاسخ بی‌سابقه‌ای بود»!
و نیویورک تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی گفت «هرگونه تصمیمی در مورد واکنش به ایران برعهده آمریکاست» و شبکه صهیونیستی کان نیز اذعان کرد «دولت آمریکا نگران افزایش قیمت نفت در آستانه انتخابات در پی هرگونه حمله‌ای به تاسیسات نفتی ایران و نگران وخیم‌تر شدن اوضاع امنیتی است که ممکن است نیروهای آمریکایی را در منطقه با خطر مواجه کند». لذا خود آمریکا بهتر می‌داند که قبل از اسرائیل خودش چگونه در تیررس است!
21302
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان