ماهان شبکه ایرانیان

مسترگیفت مرجع خرید انواع گیفت کارت با تحویل آنی

گیفت کارت نوعی اعتبار مجازی از فروشگاه‌های مختلف اینترنتی در سراسر دنیا است. به کمک این کارت خرید می‌توان به بسیاری از برنامه‌ها و خدمات فروشگاه‌های مختلف دسترسی داشت.

مسترگیفت مرجع خرید انواع گیفت کارت با تحویل آنی

گیفت کارت نوعی اعتبار مجازی از فروشگاه‌های مختلف اینترنتی در سراسر دنیا است. به کمک این کارت خرید می‌توان به بسیاری از برنامه‌ها و خدمات فروشگاه‌های مختلف دسترسی داشت. اهمیت استفاده از این کارت‌ها در کشور ما ایران، وجود تحریمات چندین سال گذشته است که دسترسی مستقیم ما به بسیاری از خدمات وبسایت‌های خارجی در دنیا را غیرممکن کرده است.

هر یک از شرکت‌های مختلفی چون اپل و پلی استیشن با توجه به نیازهای متنوع کاربرانشان اقدام به تولید و عرضه گیفت‌ کارت‌هایی با مبالغ مختلف کرده‌اند. در این مقاله درباره نحوه استفاده از این کارت‌ها و معتبرترین مرکز خرید آن توضیحات جامعی ارائه داده‌ایم. شما می‌توانند پاسخ تمامی سوالات خود درباره گیفت کارت و روش خرید و استفاده از آن را در این مطلب بخوانید.

گیفت کارت چیست؟

اگر یک برنامه‌ ایرانی برای نصب روی گوشی، تبلت و حتی لپ‌تاپ خود نیاز داشته باشید، برای خرید آن خیلی راحت می‌توانید به درگاه پرداخت متصل شوید و با استفاده از کارت اعتباری شخصی خود خریدتان را انجام دهید. اما این شرایط برای برنامه‌های خارجی و در شرایطی که ایران با برخی تحریمات مواجه است کار چندان راحتی نیست. البته که راه‌حلی برای این نوع موارد وجود دارد و آن راه خریداری انواع مختلف گیفت کارت است.

گیفت کارت، نوعی کارت هدیه بوده که به خریداران امکان استفاده از آن در ارزش مشخصی که بر روی آن قید شده را برای خرید کالاها یا خدمات فروشگاه‌ها یا سرویس‌های آنلاین خارجی ممکن می‌کند. این کارت‌ها معمولاً دارای ارزش مالی قابل استفاده در یک فروشگاه خاص هستند و محدود به یک برند یا شبکه هستند. البته که برخی از گیفت کارت‌ها هم برای استفاده به صورت عمومی و در موقعیت‌های‌ مکانی مختلف تولید شده‌اند. افراد می‌توانند این گیفت کارت‌ها را به عنوان هدیه به دوستان، خانواده یا همکاران خود اهدا کنند.

کاربرد گیفت کارت چیست؟

اگر هنوز نمی‌دانید که کاربرد گیفت کارت چیست باید گفت که هر فرد در صورت نیاز به استفاده از خدمات مختلفی که امکان استفاده از آن‌ها در ایران وجود ندارد، می‌تواند از گیفت کارت استفاده کند. با استفاده از گیفت کارت ها پس از افزایش اعتبار حساب کاربری خود، امکان بهره‌مندی و خرید خدمات مختلف مورد نیاز شما با موجودی اکانت و بدون نیاز به ورود اطلاعات کارت بانکی بین المللی برایتان فراهم می‌شود.

مسترگیفت مرجع خرید انواع گیفت کارت با تحویل آنی

انواع گیفت کارت کدامند؟

شما در ادامه‌ این مطلب، با انواع مختلف گیفت کارت و توضیحات مختصری درباره کاربرد هر یک از این گیفت کارت‌ها آشنا می‌شوید.

  • گیفت کارت اپل (Apple Gift Cards)

گیفت کارت آیتونز (معروف به گیفت کارت اپل) برای خرید اپلیکیشن، بازی، موسیقی، فیلم و کتاب الکترونیکی از برنامه اپ استور و نیز شارژ حساب کاربری آیکلود استفاده می‌شود. 

  • گیفت کارت نتفلیکس (Netflix Gift Cards)

گیفت کارت نتفلیکس برای خرید اشتراک و دسترسی به فیلم و سریال‌های درون این اپلیکیشن بسیار معروف و کاربرپسند استفاده می‌گردد. 

  • گیفت کارت استیم (Steam Gift Cards)

گیفت کارت استیم برای خرید انواع بازی و محتوای دیجیتال از فروشگاه استیم استفاده می‌شود.

  • گیفت کارت آمازون (Amazon Gift Cards)

گیفت کارت آمازون برای خرید محصولات فیزیکی و دیجیتال درون وب‌سایت بزرگ و بسیار معروف آمازون خریداری و استفاده می‌شود.

  • گیفت کارت پلی‌ استیشن (PlayStation Gift Cards)

از گیفت کارت‌ پلی‌ استیشن برای خرید انواع بازی از فروشگاه آنلاین پلی‌ استیشن استفاده می‌شود.

معرفی معتبرترین وبسایت فروش گیفت کارت؛ مسترگیفت

مسترگیفت پلتفرم فروش آنلاین گیفت کارت است. این شرکت متعلق به شرکت مادر، با نام‌ تجاری رادین شبکه پاسارگاد است. با هدف رفع محدودیت‌های پرداختی موجود در ایران و نیز عدم امکان پرداخت آنلاین و مستقیم برای خرید از وبسایت‌های بین‌المللی‌، وبسایت مسترگیفت روی کار آمده است. امکان خرید گیفت کارت‌های معتبر و  همچنین شارژ آسان حساب کاربری با امکان پرداخت ریالی توسط مسترگیفت برای تمامی کاربران این سایت وجود دارد. تمامی کاربران می‌توانند در صورت تمایل به بهره‌مندی از خدمات شرکت‌ها و برنامه‌های مختلفی همچون اشتراک پلی استیشن، ایکس باکس، آمازون، اسپاتیفای و سایر خدمات شرکت‌های خارجی که در شرایط تحریم ایران قرار دارند، از این وبسایت کمک بگیرند.

این پلتفرم آنلاین امکان خرید گیفت کارت با تحویل آنی را ممکن ساخته است. کاربران می‌توانند مجموعه‌ای کامل از انواع گیفت کارت‌ها را از کشورهای مختلف خریداری کنند. همه محصولات بدون واسطه و از تامین کننده‌های اصلی هر شرکت به صورت قانونی و معتبر خریداری می‌شود. سپس با پرداخت ریالی و تحویل اتوماتیک در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

مسترگیفت مرجع خرید انواع گیفت کارت با تحویل آنی

مسترگیفت چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

مسترگیفت کلیه گیفت کارت‌ها از جمله گیفت کارت پتلفرم‌های بازی و اپلیکیشن معتبر را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال گیفت کارت اپل، پلی استیشن، اسپاتیفای و گیفت‌ کارت بازی‌هایی از جمله پابجی موبایل و فری فایر در مسترگیفت موجود است. کلیه این گیفت کارت‌ها در لحظه و به صورت آنی به مشتریان مستر گیفت تحویل داده می‌شوند.

ضرورت خرید و استفاده از این گیفت کارت‌ها بعد از تحریمات اعمال شما برای کشور ما ایران بیشتر از قبل شد. کلیه افراد به منظور بهره‌مندی از خدمات شرکت‌های خارجی که به دلیل تحریمات امکان خرید مستقیم خدمات و محصولات آن‌ها را نداریم، می‌توانند از این وبسایت گیفت کارت خریداری کنند. مسترگیفت خدمات خریداری شده تمامی کاربران را خیلی سریع فعال می‌کند و این خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن برای کاربران قابل دسترس هستند.

مزیت خرید از مسترگیفت نسبت به سایر رقبا چیست؟

از جمله مزایای خرید گیفت کارت از مسترگیفت می‌توان به امکان خرید متنوع‌ترین کارت‌های هدیه و رسمی از کشورهای مختلف اشاره کرد. مورد بعدی امکان دریافت اتوماتیک و استفاده از گیفت کارت بلافاصله پس از خرید است؛ چرا که کد گیفت کارت در همان لحظه به شما تحویل داده می‌شود.

تجربه خرید از مسترگیفت همراه با ارائه قیمت‌هایی منصفانه، تحویل و فعالسازی لحظه‌ای خواهد بود. علاوه‌براین پشتیبانی 24 ساعته، سیستم همکاری در فروش، باشگاه مشتریان و امکان ارسال گیفت کارت هدیه، مزایای تجربه خرید از مسترگیفت هستند.

چگونه گیفت کارت مورد نظر خود را از مسترگیفت خریداری کنیم؟

درخواست خرید گیفت کارت از مسترگیفت کار سخت و پیچیده‌ای نیست. تنها کافیست برای خرید انواع گیفت کارت، وارد سایت مسترگیفت به آدرس mrgift.ir شوید. سپس روی‌ گزینه خرید گیفت کارت کلیک کنید. در این مرحله لیستی از انواع مختلف گیفت‌ کارت‌های قابل فروش به شما نمایش داده می‌شود.

پس از انتخاب گیفت کارت مورد نظرتان صفحه مرتبط با آن محصول باز می‌شود و می‌توانید مشخصات مرتبط با محصول را مشاهده و بررسی نمایید. در این صفحه امکان انتخاب ریجن (کشور گیفت کارت)، قیمت‌ دلاری و همچنین تعیین نحوه خرید (اعم از خرید آنلاین یا خرید به عنوان هدیه) برای شما فراهم است.

سخن آخر

برای خرید انواع گیفت کارت از جمله گیفت‌ کارت‌های بازی و پرداخت های درون برنامه ای وبسایت معتبر ایرانی مسترگیفت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در صورت تمایل به خرید هر نوع گیفت کارت با انواع ریجن‌های مختلف، از این سایت معتبر اقدام به خرید نمایید. این شرکت ضمانت می‌کند در صورت وجود هرگونه مشکل در روند خرید و پرداخت، پشتیبانی کاملی به کاربر ارائه دهد و مشکل را برطرف سازد. همچنین تاکید مسترگیفت، فعال سازی لحظه‌ای کارت خریداری شده است که کاربر را برای خرید اشتراک در همان لحظه کمک می‌کند. با این اتفاق کاربرانی که برای خرید اشتراک برنامه مورد نظر خود عجله‌ دارند، نگرانی از بابت منتظر ماندن برای فعالسازی خرید خود نخواهند داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان