ماهان شبکه ایرانیان

دفاع تمام قد شهردار بندرعباس از عملکرد سه‌ساله خود در صحن پرتنش شورا

شهردار بندرعباس برای پاسخ به سوالات پنج عضو شورای شهر به صحن شورا آمد. این نشست با حواشی و مشاجره‌های بسیاری همراه شد. در ابتدای جلسه سه عضو شورا نطقی ارائه کردند و پس از آن دستورکار طرح سوال از شهردار انجام گرفت.

دفاع تمام قد شهردار بندرعباس  از عملکرد سه‌ساله خود در صحن پرتنش شورا

پس از نطق شروع جلسه اعضای شورای شهر بندرعباس و آرام شدن تنش‌ها و صحبت‌های پرحاشیه، شهردار بندرعباس به دفاع تمام قد از عملکرد سه ساله خود پرداخت و پروژه‌های آتی شهرداری بندرعباس را تشریح کرد تا اعضای شورا را قانع کند.

 شهردار بندرعباس دفاع کرد

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در خصوص بازگشایی معابر که سوال اول بود، توضیح داد و گفت: بازگشایی‌های بسیار خوبی صورت گرفته است که یکی از آنان در آزادگان بود که پس از سال‌ها بازگشایی شد. بازگشایی‌های بعدی در نخل ناخدا، اسلام آباد صورت گرفته است و بازگشایی شهرک پیامبر اعظم تا ماه‌های آینده انجام می‌شود.شهردار بندرعباس در خصوص خیابان طلابند نیز گفت: برآورد مالی 100 میلیارد تومان است. 70 درصد آن سهم ستاد بازآفرینی است و مابقی سهم شهرداری است.
وی ادامه داد: در خصوص بازگشایی معابر، ما باید مردم را راضی کنیم، هزینه‌ها را باید پرداخت کنیم و همچنین باید برای کسانی که خانه‌های آن‌ها تخریب می‌شود سرپناهی پیدا شود. در این خصوص ما باید منافع مردم را در نظر بگیریم.نوبانی گفت: وظیفه اداره راه و شهرسازی است که شهر را بسازد و شهرداری آن را مدیریت کنند. اما امروز انگار جای آن عوض شده است. در خصوص بافت‌های فرسوده، اداره راه و شهرسازی باید به موضوعات ورود کند و با همکاری شهرداری، این موضوع بافت فرسوده را برطرف کند. شهردار بندرعباس همچنین در خصوص مجوز صادر شده برای تغییر کاربری مکانی، بدون نظر مسئولین ذی‌ربط نمی‌توانم توضیحاتی بدهم.شهردار بندرعباس در خصوص حقوق پرسنل گفت: امروز افتخار داریم بگوییم همه حقوق‌ها سر موقع پرداخت می‌شود و در خصوص موضوع مهم بیمه نیز انجام شده است و همگی بیمه تکمیلی دارند. نوبانی گفت: در خصوص پرداخت پرسنل، دستور داده‌ایم اول حقوق عزیزان فضای تنظیف پرداخت شود و بعد از آن بقیه پرسنل پرداخت می‌شود.

 ماهیانه 200 میلیارد حقوق پرداخت می‌کنیم

شهردار بیان کرد: امروز ما ماهیانه 200 میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کنیم که با توجه به موضوعات تورمی، موضوع بزرگی است. نوبانی اضافه کرد: 56 میلیارد تومان نیز برای موضوعات مناسبتی برای پرسنل پرداخت شده است. همچنین نوبانی با اشاره به مسکن پرسنل گفت: این موضوع را نیز با ارگان‌های مربوطه پیگیری کردیم و در دست اجراست. نوبانی همچنین با اشاره به موضوعات رفاهی پرسنل گفت: هتل‌های مختلف در مشهد مقدس یا یزد برای عزیزان در نظر گرفته شده است و همچنین موضوعاتی مثل کمک هزینه‌های گوناگون و وام‌ها نیز در نظر گرفته شده است. شهردار بندرعباس در خصوص  پروژه BRT گفت: در سال 88 مشاور گرفته می‌شود و این پروژه تعریف می‌شود. این طرح در شورای عالی ترافیک تصویب می‌شود. نوبانی گفت: در سالی که ما در خدمت مردم آمدیم، در این خصوص دغدغه‌های زیادی مطرح بود. وی اضافه کرد: ما از مشاورین مختلفی دعوت کردیم تا این موضوع را برطرف کنیم؛ زیرا طرح مصوب شده دیگر گنجایش جمعیت امروز را ندارد و طرح قبلی قابلیت اجرا ندارد. نوبانی گفت: ما خدمت شورای شهر نیز نامه و توضیحات را ارائه دادیم و در حال حاضر طرح بازنگری در شورای عالی ترافیک در حال بررسی است و باید این طرح را بازنگری کنیم و طبق جمعیت و ترافیک امروزه، خط‌ها را وارد جریان کنیم.

 افتتاح 10 پارک تا پایان سال

شهردار بندرعباس در خصوص شهربازی گفت: ما امروز 10 پارک زیبا و نشاط آور را ایجاد کردیم که تقدیم مردم شده است. وی ادامه داد: 10 پارک دیگر نیز تا پایان سال تقدیم مردم خواهد شد. نوبانی گفت: در خصوص شهربازی موضوعات مختلفی مطرح بود که این مکان در چه جای قرار بگیرد و ما به این نتیجه رسیدیم که ساحل موقعیت بهتری دارد و طبق مصوبه خود شورای شهر بندرعباس، ما دستورات لازم را از شورا و استانداری گرفتیم و طی فراخوان‌های مختلف سرمایه‌گذار جذب شده است و حدود 40 درصد از کار پیش رفته است.شهردار بندرعباس در خصوص پسماند گفت: تا زمانی که مردم به کمک شهرداری نیایند، این موضوع دچار چالش است. در برخی از شهرها سه روز در هفته ماشین جمع آوری وجود دارد اما مجموعه پسماند بندرعباس، در طول 7 روزه هفته سر ساعت جمع آوری پسماند انجام می‌شود و در طول روز نیز ماشین‌های پسماند به طور گردشی جمع‌آوری پسماند را انجام می‌دهند. نوبانی گفت: قراردادی برای پسماند وجود داشت که رضایتمند نبود و این قرارداد فسخ شد و انشالله به زودی خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم داد.
دفاع تمام قد نوبانی از عملکرد سه ساله‌اش با پاسخ‌های مستند به سوالات اعضای شورای شهر بندرعباس با حفظ حرمت افراد و نام نبردن از صاحبان پرونده بود؛ نوبانی با شهامت گفت: حفظ حرمت افراد و پرسنل خط قرمز ماست و اگر نهادهای نظارتی مواردی را مطالبه کند کتبا پاسخ می‌دهیم اما از نام بردن افراد در جلسه شورا به‌صورت علنی معذورم.

 هیچ تخلفی نهایی نشده؛ شهرداری مظلوم واقع شده است

شهردار بندرعباس گفت: پل شهید زارعی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. وی گفت: پل شهید سالاری یکی از بهترین پروژ هایی که تقدیم مردم شده است و در خصوص ترافیک بسیار تأثیرگذار بوده است..
شهردار بندرعباس در خصوص تیم فوتبال گفت: امسال برنامه‌های خوبی برای تیم در نظر گرفته شده است. نوبانی با اشاره به تخلفات گفت: در این دو ماهه، موضوعات مختلفی در مورد شهرداری مطرح و در حق آن‌ها احجاف شد. خدا را شاهد می‌گیریم که عزیزان در شهرداری پاکدست هستند و تنها برای مردم خدمت می‌کنند. شهردار بندرعباس اضافه کرد: جابه‌جایی‌ها کاملا طبیعی و طبق روال است. همیشه جابه‌جایی صورت می‌گیرد که خلاف قانون نیست. مجموعه شهرداری مظلوم واقع شده است. هیچ تخلفی نهایی نشده است و مجموعه استانداری در حال بررسی است. بنده با هیچ کس در مورد تخلفات تعارف ندارم و خدا را شاهد می‌گیرم که پرسنل و مجموعه شهرداری پاک دست هستند.
 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان