ماهان شبکه ایرانیان

عملیات های بی سابقه علیه اسرائیل بعد از شهادت سردار نیلفروشان و سیدحسن نصرالله /جانشین سردار سلامی: آمریکا هیچ غلطی نمی توانند کند

سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه گفت: عملکرد جبهه مقاومت بی‌نظیر است.

عملیات های بی سابقه علیه اسرائیل بعد از شهادت سردار نیلفروشان و سیدحسن نصرالله  /جانشین سردار سلامی: آمریکا هیچ غلطی نمی توانند کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم تشییع شهید نیلفروشان گفت: جبهه مقاومت به ید واحده‌ای تبدیل شده که ایران، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن با هم در آن عمل می‌کنند.

بنا به روایت ایسنا، وی با بیان اینکه ما دست همه مظلومان را گرفته‌ایم و در مقابل ظالمان و خبیثان آمریکایی و صهیونیست‌ها ایستاده‌ایم، گفت: هر روز توانمندی جبهه حق و انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود و این روند حتماً به پیروزی نهایی ختم خواهد شد. 

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: خبیثان عالم فکر می‌کردند ما ذره ذره در جاهای مختلف هستیم، در حالی که کل منطقه، مقاومت شده است. وقتی ایران، عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن به عنوان یک ید واحده عمل می‌کنند یعنی ما با سرعت رو به جلو هستیم.

وی یادآور شد: نتیجه جنگ مسلم است که مطابق وعده الهی، پیروزی از آن حزب‌ خداست و شکست از آن حزب شیطان است. این‌بار هم داریم همین را می‌بینیم. ما چهل و پنج سال است که این وضعیت را می‌بینیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران ام‌القرای انقلاب اسلامی است‌. از اول بوده و الان هم هست. ما با قوت - مطابق فرامین امامان انقلاب اسلامی که سپاه آن فرامین را به عنوان بازوی ولایت فقیه اجرایی کرده است - از مظلوم دفاع می‌کنیم و با ظالم می‌جنگیم. ما دست همه کسانی که با ظلم و شرارت خبیثان آمریکایی و صهیونیست‌ها می‌خواستند مقابله به مثل کنند را پر کرده‌ایم.

فدوی تصریح کرد: الان فلسطینیان، حزب‌الله و یمن قدرتمند شدند و برای آمریکایی ها شاخ و شانه می‌کشند و آنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. این یعنی هر روز توان جبهه حق مقاومت و انقلاب اسلامی قوی‌تر می‌شود و این حتماً به پیروزی که همه عالم بتوانند ببینند ختم می‌شود.

عملیات بعد از شهادت سیدحسن نصرالله و نیلفروشان بی سابقه است

بنا به روایت مهر، همچنین سخنگوی سپاه در حاشیه این مراسم گفت: بعد از شهادت شهید نصرالله، شهید نیلفروشان و فرماندهان مقاومت، جبهه لبنان و حزب‌الله قدرتمندتر شد و عملیات‌هایی را انجام داد که بی‌سابقه بوده است.

سردار علی‌محمد نائینی گفت: روشن است که جنایت‌های رژیم صهیونیستی در به‌شهادت‌رساندن زنان، کودکان و خبرنگاران و هدف قرار دادن بیمارستان و انبارهای دارویی به‌شدت محکوم و این جنایات و تغییر صحنه‌های جنگ به نفع رژیم صهیونی نخواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان