ماهان شبکه ایرانیان

افزایش ۱۲۹۰ میلیارد تومنی بودجه البرز به منظور حمایت و رشد تولید

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز از تخصیص ۱۲۹۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات جزء ۳ بند ب تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ به منظور حمایت از تولید، اشتغال پایدار و رشد تولید ملی خبر داد.

افزایش 1290 میلیارد تومنی  بودجه البرز به منظور حمایت و رشد تولید

 به گزارش خبرآنلاین البرز، فرزین بهنامی‌فر مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز با بیان اینکه ابلاغیه جزء 3 و 4 بند ب تبصره 2 قانون بودجه سال 1403 کل کشور درخصوص اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال است، اظهار داشت: در سال 1403 وام و تسهیلات در قالب تبصره  2  قانون بودجه و حساب صندوق پیشرفت و عدالت استانی که در بودجه سنوات قبل تحت عناوین تبصره (16) و (18) پرداخت می‌شد.

وی خاطرنشان ساخت: اعتبارات جزء 3 بند ب تبصره 2 قانون بودجه سال 1403 استان البرز معادل 1290 میلیارد تومان است که به 14 نهاد حمایتی به عاملیت 16 بانک تخصیص داده شده است. همچنین از محل اعتبارات جزء4 بند ب تبصره 2 قانون بودجه سال 1403 استان البرز معادل 1487 میلیارد تومان به 8 نهاد حمایتی با عاملیت 20 بانک تخصیص داده شده است.

بهنامی‌فر ‌با تاکید بر معرفی طرح‌ها، توسط نهادهای حمایتی به بانک‌های عامل بیان کرد: تسهیلات کارفرمایی بیشتر از مبلغ 20 میلیارد ریال نیازمند تاییدیه کمیته استانی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان البرز گفت: به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی از روش‌های مختلف از جمله افزایش سرمایه‌گذاری، ارتقای بهره‌وری‌، تکمیل طرح‌های تولیدی راکد، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی‌، استفاده از ظرفیت‌های خالی بنگاه‌های تولیدی‌، کمک به اشتغال‌های حاصل از ایجاد کسب و کارهای خرد خانگی و کارگاه های خرد و کوچک با اولویت مناطق محروم و روستایی و مطالعات منظومه های روستایی و تکمیل زنجیره ارزش تولید ، منابع مالی موضوع این تبصره با تاکید بر یکپارچه سازی حمایت های دولت و بسط عدالت سرزمینی در راستای رشد و پیشرفت استانهای کشور و سند راهبرد ملی پیشرفت صنعتی با اولویت طرح های تولیدی مبتنی بر دانش بنیان و پیشران ، تامین و اختصاص می یابد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان