ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه پای چیز برگر لذیذ و محبوب

طرز تهیه پای چیز برگر که یک غذای ویژه است را در این بخش مطالعه می کنید. این غذا با ترکیب مواد گوشتی و سیب زمینی و سس های دست ساز گزینه عالی است.

طرز تهیه پای چیز برگر لذیذ و محبوب

اگر دنبال ایده‌ های متنوع و جذاب برای سفره‌ های خود هستید، در این بخش می‌ توانید با طرز تهیه پای چیز برگر غذای ویژه متنوع و سالم است آشنا شوید. این نوع چیز برگر برای کودکان نیز بسیار مناسب است.

رسپی ویژه پای چیز برگر:

برای اینکه یه چیز برگر ویژه و متنوع را تجربه کنید، در این قسمت می‌ توانید با روش تهیه این غذای خوشمزه آشنا شوید. طرز تهیه چیز برگر خانگی با یک روش ساده را در این قسمت مطالعه می کنید.

پای چیز برگر

مواد اولیه:

  • گوشت چرخی: 900 گرم
  • پودر پیاز: 3 قاشق غذاخوری
  • سیب زمینی: 1 عدد
  • سس مایونز: 250 گرم
  • تخم مرغ: 4 عدد
  • خامه: 100 گرم
  • پودر سیر، پاپریکا، نمک، فلفل: به میران لازم
  • پنیر چدار: 400 گرم

طرز تهیه پای چیز برگر خانگی:

برای آماده کردن این چیز برگر ویژه ابتدا باید پیاز را ریز کرده درون تابه ریخته به همراه مقداری روغن تفت دهید. در ادامه گوشت چرخی را اضافه کرده با حرارت متوسط تفت داده تا گوشت تغییر رنگ داده و کمی پخته شود. یک فلفل دلمه‌ ای را به صورت نگینی برش زده و به مواد خود اضافه کنید.

مواد پای چیز برگر

در ادامه مقداری نمک، فلفل و پودر پیاز را به مواد گوشت افزوده تفت داده تا عطر ادویه‌ های شما بلند شود. مقداری از پنیر را به مواد گوشت اضافه کرده هم زده تا مواد شما کمی کشدار شود. در ادامه می‌ توانید یک سیب زمینی پخته شده را به صورت نازک حلقه‌ ای کنید.

کف یک قالب 23 سانتی متری را کمی چرب کرده و از مواد گوشتی خود درون آن بریزید. توجه داشته باشید که ابتدا باید یک لایه سیب زمینی پخته حلقه شده قرار داده و بعد روی آن مواد گوشتی را قرار دهید.

تخم مرغ‌ ها را درون ظرفی شکسته و خوب هم بزنید. به آن مقداری مایونز و خامه اضافه کرده مجدد مواد را ترکیب کنید. کمی نمک و فلفل به مواد تخم مرغ اضافه کرده تا مواد شما یکدست شود. در ادامه باید مواد تخم مرغی آماده شده را روی سطح مواد گوشتی ریخته و خوب آن را فشرده کنید. فر را در دمای 350 درجه سانتیگراد قرار داده و فر را گرم کنید.

طرز تهیه پای چیز برگر

در قسمت بعدی طرز تهیه پای چیز برگر نیز قالب را درون فر قرار داده و زمان دهید تا سطح آن طلایی شود. برای سطح مواد نیز می‌ توانید از پنیرهای چدار استفاده کرده و سطح آن را با پنیر چدار بپوشانید.

بعد از طلایی شدن مواد را خارج کرده و برش دهید و درون بشقاب‌ های خود سرو کنید. برای تزیین روی این چیز برگر نیز می‌ توانید از سبزیجات جعفری ریحان و نعنا استفاده کنید.

این نوع چیز برگر را می‌ توانید با سس‌ های دست‌ساز ویژه و خانگی تهیه کرده و نوش جان نمایید. سس مایونز، سس خردل، سس‌ های کچاپ گزینه مناسبی برای این چیز برگر می‌ باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان