ماهان شبکه ایرانیان

همایش قصه‌‍‌گویی در قزوین برگزار شد

به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین همایش استانی قصه‌گویان ویژه مربیان، اعضا و اولیای تربیتی، برگزار شد.

همایش قصه‌‍‌گویی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ با توجه به استقبال از برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان قزوین، همایش قصه گویی بر پایه ظرفیت‌های مردمی با حضور قصه‌گویان برتر استان و فعالان فرهنگی و.. در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان برگزار شد.

اعضا و مربیان کانون، علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی و شماری از اهالی فرهنگ و هنر استان در کنار سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در این همایش حضور داشتند.

براساس این گزارش؛ در این همایش  برنامه های مختلف تلاوت قرآن مجید، سرود جمهوری اسلامی، قصه‌گویی مربیان و اعضای برگزیده در جشنواره‌های پیشین، نمایش نماهنگ قصه‌های برترسال‌های گذشته، تشریح شیوه‌نامه و نحوه شرکت در جشنواره توسط محمدجواد صوفی دبیر استانی جشنواره و کارشناس فرهنگی استان برگزار شد.

همایش قصه‌‍‌گویی در قزوین برگزار شد

 اجرای بخش آموزشی-توجیهی در راستای انتخاب و قصه‌گویی بهتر برای علاقه‌مندان توسط مهدی مردانی کارشناس مسئول، داور و قصه‌گوی برگزیده از دیگر برنامه ها ی همایش بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان