ماهان شبکه ایرانیان

آغاز عملیات اجرایی احداث پلیس‌ راه سمیرم - شهرضا

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌ های اداره‌کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی احداث پلیس‌راه سمیرم – شهرضا خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی احداث پلیس‌ راه سمیرم - شهرضا

محمد طراوت در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: پروژه پاسگاه پلیس‌راه سمیرم – شهرضا در تقاطع مهرگرد واقع در 12 کیلومتری سمیرم با 330 میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد.

وی افزود: پروژه احداث ساختمان و محوطه پاسگاه پلیس‌راه سمیرم – شهرضا در زمینی به مساحت دو هزار و 600 مترمربع و با زیربنای 450 مترمربع اجرایی خواهد شد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: در نیمه نخست سال جاری پروژه نمازخانه بین‌راهی سه‌راهی خور – جندق با 50 میلیارد ریال اعتبار  تکمیل شد و همچنین احداث نمازخانه بین راهی در محور نیک‌آباد – ورزنه نیز با 70 ملیارد ریال اعتبار، 95درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

طراوت عنوان کرد: در شهرستان‌های خوانسار، تیران و کرون و کاشان نیز  احداث ساختمان اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره فنی و نظارت افزود: پروژه احداث ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوانسار در محور خوانسار-گلپایگان با 200 میلیارد اعتبار، 62 درصد پیشرفت داشته‌است.

وی درخصوص احداث ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تیران و کرون نیز بیان کرد: این پروژه با 250 میلیارد ریال اعتبار در محور نجف آباد-تیران 92 درصد پیشرفت داشته‌است.

طراوت خاطرنشان کرد: در آزادراه نطنز-کاشان نیز با 30 درصد پیشرفت پروژه تکمیل ساختمان اداری و احداث نگهبانی اداره راهداری شهرستان کاشان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در حال اجرا است.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به احداث سوله شن و نمک و ساختمان نگهبانی و مخزن سوخت و تکمیل ساختمان اداری اداره راهداری شهرستان آران و بیدگل گفت: این پروژه هم با 80 میلیارد ریال اعتبار و 55 درصد پیشرفت فیزیکی در محور کاشان - آران و بیدگل در دستور کار است.

وی اضافه کرد: تعریض عرشه پل رودخانه فلاورجان در اتوبان ذوب‌آهن نیز با 730 میلیارد ریال اعتبار 52 درصد پیشرفت داشته است و شهریور 1404 تکمیل خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان