ماهان شبکه ایرانیان

نه اجازه می‌دهیم به اصفهان ظلم شود و نه ظلم می‌کنیم!

استاندار اصفهان با بیان اینکه حل مشکلات استان با رویکردی مسأله‌محور، مشارکت‌جویانه و مستمر پیگیری خواهد شد بر شفافیت، نقدپذیری و تعاملات بهینه تاکید کرد و خواستار وفاق و همدلی برای حل مسائل استان شد.

نه اجازه می‌دهیم به اصفهان ظلم شود و نه ظلم می‌کنیم!

به گزارش خبرآنلاین اصفهان، مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید استان اصفهان روز شنبه، 28 مهرماه، در سالن نگین فولاد مبارکه برگزار شد.

در این مراسم، مهدی جمالی‌نژاد، استاندار جدید اصفهان، با بیان این‌که تلاشش را بر مبنای مساله‌محوری قرار می‌دهد، اظهار کرد: مهم است که در تلاش‌هایمان دقت کنیم تا راه‌حل‌های ما به معضل جدیدی تبدیل نشود.

وی در ادامه به سه محور اصلی رویکرد خود اشاره کرد و افزود: اولین محور مشارکت‌جویی است؛ بدون حضور و مشارکت مردم، مسائل قابل حل نیستند و باید تلاش کنیم دوگانگی بین مردم و مسئولین از بین برود.

جمالی‌نژاد تأکید کرد که تمام مسئولان باید برای حل مسائل استان هم قسم شوند.

استاندار جدید اصفهان دومین محور را مداومت و پیگیری دانست و خاطرنشان کرد: باید در میدان باشیم، کارها را ببینیم و تا رسیدن به نتیجه ادامه دهیم. حتی اگر اهداف‌مان محقق شد، متوقف نمی‌شویم.

وی همچنین به خط‌مشی و آداب کاری خود و تیمش اشاره کرد و گفت: من قول می‌دهم که تا پای جان برای حل مسائل استان تلاش خواهیم کرد. تیم جمالی‌نژاد باید عالمانه حرکت کند و هیچ کار نمایشی انجام ندهد.

جمالی‌نژاد از نقد مستمر خود و تیمش به عنوان یک اصل مهم یاد کرد و بر این نکته تأکید کرد که نه اجازه می‌دهیم به اصفهان ظلم شود و نه ظلم می‌کنیم.

وی همچنین به اهمیت انتخاب همکاران شایسته و کارآمد اشاره کرد و گفت: در دولت ما، وفاق اصل است و از هر کس که در این راستا تلاش کند، استفاده خواهیم کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به لزوم همت و دقت، صداقت، شفافیت و بهره‌مندی از تعاملات بهینه، بر این نکته تأکید کرد که اختلافات، فرصت‌سوز هستند و نباید اجازه دهیم که مشکلات درون استانی و برون استانی به مانع تبدیل شوند.

وی در پایان تصریح کرد: ما موظف هستیم لحظه‌ای در خدمت به مردم از دست ندهیم و تلاش خواهیم کرد که اصفهان به جایگاه شایسته‌اش دست یابد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان