لوکسژن، برند تایوانی با یک شاسی‌بلند و سدان به ایران می‌آید

لوکسژن برند تایوانی نوپایی است که از سال ۲۰۰۹ کار خود را به صورت خصوصی آغاز کرده و در این مدت چندین محصول مختلف را نیز تولید کرده است

لوکسژن برند تایوانی نوپایی است که از سال 2009 کار خود را به صورت خصوصی آغاز کرده و در این مدت چندین محصول مختلف را نیز تولید کرده است. کلمه لوکسژن Luxgen از دو کلمه Luxury و Genius الهام گرفته شده و در همین راستا این شرکت قصد دارد محصولاتی لوکس و البته با تکنولوژی برتر را روانه بازار کند.
حال شرکت آرمان موتور کویر توانسته به صورت رسمی نمایندگی این برند را در ایران کسب کند. برندی که برای اولین بار است قصد ورود به بازار ایران را دارد و قیمت های رقابتی این برند می تواند رقابت داغ تری را در بازار ایجاد کند.
(عکس)
اولین محصولی که آرمان موتور کویر قصد دارد از برند لوکسژن وارد بازار ایران کند، لوکسژن U6 است. کراس اوور جمع و جور شهری که در اواخر سال 2013 به بازارهای جهانی عرضه شد. لوکسژن U6 در دو تیپ مختلف عرضه می شود که هر دوی آنها به پیشرانه های 4 سیلندر خطی 1.8 لیتری مجهز هستند و روی آن سیستم پرخوران نیز نصب شده است. حداکثر توان تولیدی این پیشرانه حدود 177 اسب بخار در دورهای 5000 تا 5500 است و حداکثر گشتاور تولیدی لوکسژن U6 دقیقاً 256 نیوتن متر در دور 2400 تا 4000 اعلام شده است.
میزان مصرف سوخت ترکیبی لوکسژن U6 در هر صد کیلومتر 7.9 لیتر است و گیربکس نصب شده روی این خودروی تایوانی 6 سرعته خودکار است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر