معاون دادستان مشهد در گفت و گو با میزان مطرح کرد

تشدید نظارت بر باشگاه‌های بدنسازی/هیئت پزشکی و ورزشی ایمنی باشگاه‌ها و بیمه ورزشکاران را پیگیری می‌کند

قاضی بخشی‌محبی معاون دادستان مشهد گفت: برخی رفتارهای خلاف قانون و غیربهداشتی در باشگاه‌های بدنسازی از جمله استفاده از داروهای مکمل، موجب ورود دادستانی به این عرصه شده است.

معاون دادستان مشهد  در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار  کرد:برخی رفتارهای خلاف قانون و غیربهداشتی در باشگاه‌های بدنسازی از جمله استفاده از داروهای مکمل، موجب ورود دادستانی به این عرصه شده است.
 
قاضی بخشی‌محبی تصریح کرد:مقرر شد این هیات تمام معضلات وچالشهای پیش رو را از طریق حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادسرا در تمام رشته های ورزشی وباشگاه‌ها رصد کند و در صورت مشاهده موارد غیرقانونی ابتدا با تذکر و در غیر این صورت با انعکاس آن به دادسرا اعمال قانون نسبت به ان صورت پذیرد.

وی یادآور شد: روسای هیات ورزشی و کمیته‌های زیر مجموعه این هیات ها از جمله کمیته نظارت و بازرسی و کمیته انضباطی نیز مطابق مقررات حقوق ورزشی دارای اختیارات فراوان قانونی هستند که در صورت اعمال صحیح آن شاهد ورزشی استاندارد خواهیم بود.

قاضی بخشی محبی خاطرنشان کرد: در صورت لزوم ، دادستانی و به صورت ویژه شعبه ورزشی حمایت همه جانبه خود را از ورزش استاندارد و مطابق با آموزه های حقوق ورزشی اعلام می‌دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر