لیگ قهرمانان آسیا؛

تلویزیون ژاپن: اقدام ترامپ علیه سپاه بهای نفت را افزایش داد

تلویزیون ژاپن: اقدام ترامپ علیه سپاه بهای نفت را افزایش داد
به گزارش ایرنا تلویزیون دولتی 'ان.اچ.کی' روز سه شنبه گزارش کرد در همین راستا بهای نفت خام وست تگزاس اینترمدیت در معاملات آتی (Futures) در مقایسه با هفته قبل بیش از دو درصد افزایش داشته و به حدود 64.5 دلار برای هر بشکه رسیده است.
گزارش می افزاید علاوه بر این موضوع، درگیری ها میان دولت موقت لیبی و یک گروه مسلح مستقر در شرق این کشور که به طرابلس حمله هوایی کرد نیز باعث افزایش بهای نفت شده است.
در ادامه این گزارش آمده است: کاهش هماهنگ تولید نفت توسط کشورهای عضو اوپک نیز یکی دیگر از عوامل افزایش بهای نفت بوده است.
تلویزیون ژاپن آورده است: به دنبال این اقدام واشنگتن، ایران فرماندهی نظامی آمریکا در خاورمیانه را در فهرست سازمان های تروریستی خود قرار داده است این اقدام پاسخی تلافی جویانه به تروریست برشمردن سپاه پاسداران توسط آمریکا است.
گزارش می افزاید: دولت ایران روز دوشنبه اعلام کرد که فرماندهی مرکزی آمریکا را که کنترل نیروها و عملیات خاورمیانه را به عهده دارد، به عنوان یک سازمان تروریستی تعیین کرده است.
دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد که واشنگتن، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به‌ عنوان 'سازمان تروریستی خارجی' تعیین کرده است.
به دنبال این اقدام خصمانه آمریکا، شورای عالی امنیت ملی در اقدامی متقابل دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را گروه تروریستی معرفی کرد.
**آساق**1904**
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر