ویسی: مشکل با صحبت کردن حل نمی شود/اسیر تجربه فولاد شدیم

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر می گوید: مشکل با صحبت کردن حل نمی شود، تیم شاهین صرف نظر از مشکلات تاکتیکی و فنی، کیفیت و تجربه بازیکنان، از لحاظ روحی و روانی مشکل دارد.

ویسی: مشکل با صحبت کردن حل نمی شود/اسیر تجربه فولاد شدیم

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر عنوان کرد:  یکی از افتخارات بزرگ من در چند سال مربیگری ام این است که مربی تیمی با این مردم خوب و باصداقت و قدرشناس هستم و امیدوارم که خداوند عمری دهد تا بتوانم اینجا بمانم و موفقیت و شادی تیم و مردم را ببینم. شرمنده شان هستیم که هنوز نتوانسته ایم خوشحالشان کنیم، ما تلاش خود را کردیم اما نشد.

وی ادامه داد: بازی از نظر فنی نسبت به بازی های قبلی برای ما بهتر بود و تیم ما کمی جان گرفت. از لحاظ کیفیتی بهتر از بازی های قبلی بودیم ولی اسیر تجربه و تیزهوشی و بازیکنان باکیفیت و خط جلو تیم فولاد شدیم و متاسفانه توانستند به ما ضربه بزنند که به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی شاهین بوشهر اظهار کرد: بعد از گل تکانی خوردیم اما شرایط روحی و روانی و جسمی ما اجازه خودنمایی بیشتری به ما نداد. ولی امیدوارم بتوانیم برای ادامه بازی ها روند بهتری را پی بگیریم و از این وضعیت و از این استرس و فشار روانی خارج شویم.

ویسی در پاسخ به نظر یکی از خبرنگاران که ما امروز برنامه ای از تیم شاهین ندیدیم، یادآور شد: در کنفرانس های قبلی هم گفته ام که ما به دلیل شرایط تیم، توپ را به رقیب می دهیم و فضاها را می گیریم. این یک کار عمدی است که رقیب در زمین ما بازی می کند و ما دنبال ضدحملات هستیم. اما در این بازی به دلیل کیفیت و توان بازیکنان نتوانستیم این را پیاده کنیم. اما در مجموع این بازی نسبت به بازی های قبلی بهتر بود، البته ایرادهای فنی نیز داشتیم.

او معتقد است که باید با بضاعت و کیفیت بازیکنانی که دارند کار کنند و شاهین برای بازی های بهتر، حداقل 2 بازیکن باکیفیت می خواهد.

وی تاکید کرد: تیم شاهین صرف نظر از مشکلات تاکتیکی و فنی، کیفیت و تجربه بازیکنان، از لحاظ روحی و روانی مشکل دارد. به یک برد نیاز داریم، ما مقابل بازی با خوشه طلایی -جام حذفی- در 2 دقیقه دو گل خوردیم که این به روح و روان بازیکنان برمی گردد.

سرمربی شاهین بوشهر افزود: در لیگ برتر هنوز بُردی را دشت نکرده ایم و 3 امتیازی را مخصوصا مقابل تماشاگران خودمان نگرفته ایم. ما به این سه امتیاز نیاز داریم. شاید هم به یک روانشناس نیاز است تا از نظر روانی تیم را درست کند.

عبدالله ویسی بیان کرد: مشکل با صحبت کردن حل نمی شود، ما از بازیکنان امید هم استفاده کردیم و راضی کننده هم بود. تمام حملات فولاد از سمت راست بود که بازیکنان ما جلو آن را هم گرفتند. در مقابل تیم فولاد یک اشتباه کافی است تا باخت رقم بخورد. در نهایت شاهین باید بازیکن بگیرد و بازیکن است که کیفیت را به بازی می آورد.

او بیان کرد: بازیکن باید تاکتیک پذیر باشد، ما بارها برای ضدحمله برنامه ریخته ایم اما متاسفانه کیفیت لازم ارائه نمی شود. آن بازیکنی که بتواند آن کار را برای ما انجام دهد، تا الان انجام نداده و اگر هم باشد دست و پا شکسته و ناقص است.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما برای عملی کردن برنامه های خود نیاز به تجربه بیشتر، توان و تمرکز بیشتر و کیفیت بازیکنان بهتر داریم.

ویسی اظهار کرد: ما نمی خواهیم بهانه و توجیه بیاوریم یا کسی را مقصر کنیم، وقتی بازنده می شویم عوامل زیادی دخیل هستند. بحث روحی و روانی درون تیم است که به یک برد نیاز دارد. وقتی بازیکن به این تیم نمی آید مقصر باشگاه یا پول ندادن نیست. لیست اول و دوم ما نیامدند و ما لیست سوم را گرفتیم. توان و بضاعت تیم همین است و کاری نمی شود کرد. باید با همین کیفیت تلاش خود را بیشتر کنیم.

وی افزود: صد درصد تیم ما در لیگ برتر می ماند، همه ما به امید زنده ایم، شاید اتفاقاتی بیفتد و شرایط به نفع ما رقم بخورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر