مروری بر فیلم "سریع و خشن ۸"، ناامیدکننده برای ماشین بازها!

سری فیلم‌های "سریع و خشن" دیگر کاملاً شناخته شده اند و علاوه بر فعالان دنیای سینما، ماشین بازها نیز با مجموعه فیلم‌های "سریع و خشن (Fast & Furious)" آشنایی کامل دارند که دلیل اصلی آن می‌تواند به خاطر مسابقات رانندگی و ماشین‌های بکار رفته در آن باشد که در کنار صحنه‌های اکشن و هیجانی، توجه بسیاری از اقشار مختلف را به سمت خود جلب کرده است و بر همین ا ...

سری فیلم‌های "سریع و خشن" دیگر کاملاً شناخته شده اند و علاوه بر فعالان دنیای سینما، ماشین بازها نیز با مجموعه فیلم‌های "سریع و خشن (Fast & Furious)" آشنایی کامل دارند که دلیل اصلی آن می‌تواند به خاطر مسابقات رانندگی و ماشین‌های بکار رفته در آن باشد که در کنار صحنه‌های اکشن و هیجانی، توجه بسیاری از اقشار مختلف را به سمت خود جلب کرده است و بر همین اساس هم رشد قابل توجهی پیدا کرده و تا سری هفتم و اخیراً سری هشتم ادامه پیدا کرده است، ولی در قسمت هشتم این مجموعه اصل کار به حاشیه کشیده شده و بجای اینکه یک فیلم پر از ماشین به همراه مسابقات رانندگی شاهد باشیم، بیشتر شاهد صحنه‌های اکشن هالیوودی در کنار ماشین بازی‌های محدود شخصیت‌های اصلی داستان هستیم که همچنان هیجانات همیشگی را به مخاطب منتقل می‌کند.
سرنوشت خشمگین (The Fate Of The Furious) که با نام‌های دیگر نیز شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن آمریکایی به نویسندگی "کریس مورگن" و کارگردانی "اف. گری گری" است که هشتمین قسمت در مجموعه فیلم‌های "سریع و خشمگین" به شمار می‌رود و شامل بازیگرانی همچون "وین دیزل"، "دواین جانسون"، "میشل رودریگز"، "ترسی گیبسون"، "لوداکریس"، "اوا مندس"، "لوکاس بلک"، "کرت راسل"، "شارلیز ترون" و همچنین "جیسون استاتهام" می‌شود. در حالی که می‌توان غایب بزرگ قسمت هشتم را "پول واکر" دانست که سال گذشته بر اثر برخورد با تیر چراغ برق و درخت در والنسیا سانتا کلاریتا واقع در کالیفرنیا، خودروی وی منفجر شده و در آتش می‌سوزد. اما با این وجود سرنوشت خشمگین توانست در هفته اول اکران خود با فروش 532 میلیون دلار، رکورد فروش آغازین تاریخ سینما را از چنگال فیلم "جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد با فروش 529 میلیون دلار" خارج کند و به نام خود ثبت کند.
داستان قسمت هشتم سری فیلم‌های "سریع و خشن" نیز چنین روایت می‌شود که پس از همکاری و دوستی بین شخصیت "لوک هابز" با "دومنیک تورتو" در سریع و خشن 7، در فیلم سرنوشت خشمگین بار دیگر شاهد تضاد و تقابل این دو نفر با یکدیگر هستیم که تا حدودی می‌توان این موضوع را هسته‌ی اصلی فیلم دانست که به قسمت بعد هم سرایت خواهد کرد، اگر چه "جانسون " به عنوان قهرمان دوم فیلم در نقش خود بسیار خوب ظاهر شده است تا تقابل این دو نفر میان خوب و بد دیده نشود! اما تنها جانسون در نقش "لوک هابز" و یا ون دیزل در نقش "دومنیک تورتو" نیستند که در فیلم جلب توجه می‌کنند، بلکه دیگر ستاره این فیلم یعنی "جیسون استاتهام" نیز همانند قسمت هفتم این سری عملکرد بسیار قابل توجهی از خود به نمایش گذاشته است. اما نکته مهم این فیلم در تقابل ستارگان دنیای سینما می‌تواند به حاشیه کشیده شدن مسابقات خیابانی و عنصر "خودرو" باشد که در قسمت‌های قبل توجه بیشتری به آنان می‌شد و همین موضوع باعث شده تا انتقادات زیادی از سوی بعضی ماشین بازها به آخرین نسخه این فیلم جاری شود و همانند گذشته این علاقمندان به دنبال فیلمی پر از هیجان و خودروهای جذاب و درگ های فوق العاده باشند ولی گویا این آخرین نسخه کمی ناامیدکننده بوده و علیرغم فروش خوب، آنچنان به دل ماشین بازها نچسبیده است!
آیا شما این فیلم را دیده اید؟ نظر شما در مورد آخرین نسخه این فیلم چیست؟
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر