طرز تهیه سیب زمینی چوبی ترد با طعم عالی

در این بخش طرز تهیه سیب زمینی چوبی ترد قرار داده شده است، که می توانید مطالعه کنید. این سیب زمینی یک غذای فست فودی و رستورانی بوده و شما می توانید به راحتی در خانه این غذا را آماده نمایید.

طرز تهیه سیب زمینی چوبی ترد با طعم عالی

اگر می خواهید یک سیب زمینی رستورانی در خانه تهیه کنید، می توانید در این بخش طرز تهیه سیب زمینی چوبی ترد و خوشمزه را مطالعه نمایید. شما می توانید این نوع سیب زمینی را برای میان وعده های کودکان آماده کنید و یا اینکه برای پذیرایی در مهمانی ها و سرو در کنار فینگرفودها از این سیب زمینی ها استفاده نمایید.

طرز تهیه سیب زمینی چوبی

طرز تهیه سیب زمینی چوبی بسیار ساده است و شما می توانید این فست فود خوشمزه و خانگی را به راحتی تهیه کنید. این خوراکی طرفداران زیادی دارد، به دلیل ترد بودن و پخت راحت می تواند یک میان وعده عالی برای عزیزان شما باشد. شما علاقمندان علاوه بر تهیه این خوراکی می توانید با تهیه سیب زمینی کره ای و سیب زمینی پفکی نیز آشنا شوید.

  •  چکاد بام
  •  خرید انواع قهوه

مواد لازم

  • سیب زمینی متوسط: 5 عدد
  • پنیر پیتزا: 2 قاشق غذاخوری
  • جعفری خشک شده: 1 قاشق غذاخوری
  • آرد سفید: 1 پیمانه
  • فلفل و نمک: یک قاشق چایخوری
  • پودر پاپریکا: 1 قاشق چای خوری

تهیه آسان سیب زمینی چوبی

طرز تهیه سیب زمینی چوبی خوشمزه

برای داشتن یک سیب زمینی ترد و خوشمزه خانگی باید ابتدا سیب زمینی ها را آب پز کنیم. سیب زمینی ها را پوست کنده و برش می دهیم و درون آب جوش می گذاریم.

سیب زمینی ها باید با حرارت ملایم پخته شوند. مدت زمان پخت این سیب زمینی ها 20 دقیقه بوده و باید اجازه دهیم تا سیب زمینی ها به خوبی پخته شوند.

بعد از پخته شدن سیب زمینی ها باید با استفاده از گوشت کوب به خوبی مواد را نرم کنیم. سپس به پوره های سیب زمینی مقداری پنیر پیتزا اضافه خواهیم کرد. برای باز شدن پنیرها سیب زمینی باید داغ باشد.

ادویه های دلخواه و سبزی خشک معطر را نیز به مواد اضافه می کنیم. بعد موادتان را به خوبی هم بزنید. پس از مخلوط شدن تمام مواد، مقداری از آرد سفید را اضافه کرده و خوب مخلوط می کنیم.

با اضافه کردن آرد یک ترکیب خمیری خواهیم داشت. حالا روی تخته مورد نظر مقداری آرد بپاشیم و خمیر را به خوبی پهن می کنیم. برای این کار باید از وردنه استفاده نماییم. خمیر نباید خیلی نازک شود.

بعد از پهن کردن خمیرمان با استفاده از چاقوی مورد نظر برش های یک سانتی متری می زنیم. از قبل باید درون قابلمه ای روغن را داغ کنیم و سیب زمینی ها را درون روغن های شناور بریزیم.

سپس مواد را با حرارت ملایم به خوبی سرخ می کنیم. زمانی که سیب زمینی ها برشته شد، می توانیم سیب زمینی های چوبی را از درون روغن خارج کنیم.

مواد لازم سیب زمینی چوبی

سیب زمینی های سرخ شده را روی دستمال قرار داده تا روغن های اضافی را به خود جذب کند. این سیب زمینی رستورانی را می توانیم با انواع سس ها سرو نماییم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان