راهنمای خرید کانسیلر متناسب با رنگ پوست

راهنمای خرید کانسیلر را در این مطلب به صورت کامل برای شما بررسی می کنیم و شما می توانید اطلاعات خوبی در مورد این مطلب بدست آورده و هزینه های کم تری را صرف خرید وسایلی کنید که به آن ها نیازی ندارید.

راهنمای خرید کانسیلر متناسب با رنگ پوست

راهنمای خرید کانسیلر بسیار به شما کمک می کند تا بتوانید انتخاب بهتر و به صرفه تری داشته باشید. انتخاب کردن نوع خوب کانسیلر و مناسب با پوست شما می تواند به داشتن آرایش بهتر برای شما کمک کرده و از هدر رفت وسایل آرایشی شما پیشگیری می کند.

   خرید کانسیلر

راهنمای خرید کانسیلر

یکی از بهترین وسایل آرایشی که می تواند نواقص شما را از بین ببرد و ایراد های پوستی تان را رفع کند استفاده از کانسیلر می باشد. کانسیلر یکی از محصولات بسیار خوبی می باشد که می تواند منجر به از بین رفتن مشکلات پوست تان شده و جوش ها و آکنه هایتان را بهتر پوشش می دهد.

با استفاده از کانسیلر می توانید تیرگی ها و مشکلات پوست دیگر را نیز به راحتی مخفی نمایید. باید بدانید که کانسیلر ها دارای انواع زیادی می بباشند و شما برای خرید باید به چند فاکتور مهم دقت کنید زیرا نوع آن ها می تواند تفاوت های بسیار زیادی در استفاده شان داشته باشد.

انتخاب بر اساس نوع پوست

  • کانسیلر ها می توانند برای پوست های متفاوتی کاربرد داشته باشد از این رو برای این که بتوانید نوع درستی از این مواد را استفاده کنید به نوع پوست خود دقت نمایید.
  • اگر دارای پوست های چرب می باشید بهتر است از کانسیلر های مایع استفاده کنید تا بتوانید تاثیر بهتر آن را روی پوست خود ببینید. در واقع غلظت این کانسیلر ها برای پوست های چرب بسیار مناسب می باشد و مانع از بسته شدن منافذ پوستی خواهد شد هرچند که این مدل کانسیلر ها دارای پوشش دهی بسیار کم تری می باشند.
  • اگر پوست شما چرب می باشد و می خواهید از پوشش دهی بالایی برخوردار شوید می توانید از کانسیلر های بالمی استفاده نمایید.
  • اگر پوست نرمال دارید می توانید از هر مدل کانسیلری بدون هیچ نگرانی استفاده کنید زیرا هیچ مشکلی برایتان ایجاد نخواهد شد.
  • پوست های خشک معمولا نیاز به مواد آرایشی مخصوصی دارند. بهترین کانسیلر برای این مدل پوست ها کانسیلر های کرمی می باشد. این مدل کانسیلر ها دارای پوشش دهی کم تری می باشند با این حال می توانند تا حدودی چین و چروک های پوستی را پوشش دهند.
  • اگر می خواهید برای پوست خشک خود از کانسیلری استفاده کنید که دارای پوشش دهی بالا تری باشد بهتر است از کانسیلر های استیکی کمک بگیرید. این مدل از کانسیلر ها می توانند تمامی آکنه ها و جوش های شما را پوشانده و تاثیر بسیار زیادی بر روی آرایش شما خواهند داشت.

انتخاب کانسیلر

انتخاب رنگ مناسب برای پوشش دهی بیش تر

در راهنمای خرید کانسیلر به شما آموزش داده می شود که چطور برای چه کاری از رنگ های متفاوت کانسیلر استفاده کنید تا نتیجه بهتری از این موضوع دریافت نمایید.

  • اگر می خواهید با استفاده از کانسیلر لک های صورت را بپوشانید و اکنه ها را ناپدید کنید بهتر است از رنگ هایی که دارای تون سبز می باشند استفاده کنید. البته یادتان باشد که این مدل کانسیلر ها را تنها بر روی نقاطی که می خواهید پوشیده شود به کار ببرید.
  • برخی از افراد هستند که دوست دارند پوست آن ها صاف و یک دست دیده شود از این رو می توانند از کانسیلر های زرد کمک گرفته و پوست خود را بدون هیچ عیب و نقصی نشان دهند. یک از بزرگ ترین مزیت هایی که این رنگ دارد این است که به راحتی می توانید سیاهی های زیر چشم خود را بپوشانید.
  • برای این که بتوانید تیرگی های زیر چشم خود را از بین ببرید می توانید از رنگ هلویی این مدل کانسیلر ها استفاده کنید.

استفاده از این سه نکته در آرایش به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر از پس این کار بر آمده و تمامی صورت خود را از لکه ها پاک کرده و آرایش یک دست تر و تمیز تری داشته باشید.

راهنمای خرید کانسیلر

نحوه انتخاب رنگ کانسیلر متناسب با پوست

  • برای این که بتوانید بهترین رنگ کانسیلر را انتخاب کنید می توانید بخشی از آن را روی گردن خود بزنید و بهترین رنگ را که متناسب با پوستتان می باشد را انتخاب نمایید.
  • اگر می خواهید از کانسیلر برای پوشاندن سیهی های دور چشم تان استفاده کنید کافی است تا مقداری از ان را روی رگ های دست خود تست کنید و اگر پوشش دهی مناسبی داشت بعد آن را بخرید.
  • ابتدا باید کرم پودر مناسب با پوست خود را تهیه کنید و برای این کار باید نوعی را انتخاب کنید که روی پوست شما محو شود و بعد به راحتی می توانید از روی کرم پودر خود کانسیلر را انتخاب کنید و دقت داشته باشید که کانسیلر باید کمی روشن تر از کرم پودر باشد.

سعی کنید از کانسیلر هایی با کیفیت بالا استفاده کنید تا بتوانید تیرگی ها و مشکلات پوستی خود را بهبود بخشید و اگر از نوع نا مناسب و نامطلوب استفاده کنید امکان این که به مشکات پوستی نزدیک تر شده و مشکلات پوستی شما پنهان نشود وجود دارد.

انتخاب کانسیلر برای پوست

در ادامه می توانید اطلاعات دیگری در مورد راهنمای خرید ریمل و راهنمای خرید برنز کننده پوست را نیز مشاهده کرده و با آگاهی بیش تری برای خرید اقدام نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان