پرده برداری خاتمی از۲۰۰ پیشنهاد آمریکاییها برای براندازی نظام/ دولتمردان کاری کنند مردم سفره خود را بدون تورم ببینند

ایرنا نوشت: عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تردیدی در جنگ اقتصادی استکبار وجود ندارد و همگان آن را می دانند، گفت: مسأله نظارت برای تحقق شعار سال در مهار تورم و رشد تولید بسیار ضروری است که این مهم متاسفانه کم دیده می شود.

پرده برداری خاتمی از200 پیشنهاد آمریکاییها برای براندازی نظام/ دولتمردان کاری کنند مردم سفره خود را بدون تورم ببینند

سیداحمد خاتمی روز دوشنبه اظهار داشت: بعضا مشاهده می‌کنیم که 2 مغازه کنار هم، یکی منصف تر و دیگری بی انصاف تر، 2 قیمت متفاوت از یک کالا اعلام می کنند.

وی تاکید کرد: لذا دولت باید نظارت خود را بر بازار جدی تر و ضمن رشد تولید، تورم را مهار کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری همچنین اظهار کرد: نام گذاری های سال در حقیقت تعیین نقشه راه از سوی رهبر معظم انقلاب است، نقشه راهی که مسئولان و مردم باید آن را برای سربلندی کشور طی کنند.

وی گفت: این نام گذاری ها از ابتکارهای مقام معظم رهبری است که کاملا کارشناسانه و با مشورت در عرصه نیاز کشور تعیین می شود.

خاتمی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب یک دهه است که مسأله اقتصادی و معیشت مردم را در عرصه زندگی یک اصل می دانند و تحلیلی کاملا واقع بینانه از اوضاع دارند.

وی افزود: پژوهشگران آمریکا برای براندازی نظام اسلامی 200 پیشنهاد به حاکمان دادند که سال گذشته همه این پیشنهادها ناکام ماند و آنان تنها به پیشنهاد مشکلات اقتصادی مردم و گرانی افسار گسیخته امید بستند که به امید خدا این امید آنان نیز ناکام خواهد شد و مسئولان نظام به یاری خداوند این مشکل را هم حل خواهند کرد.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: مهار تورم و رشد تولید به یکدیگر مربوط هستند و مهار تورم بدون رشد تولید امکان پذیر نیست.

وی گفت: مسئولان تحلیل هایی در این زمینه ارائه دادند و می گویند رشد اقتصادی ما بالاست؛ این تحلیل ها درست است اما مردم تورم را در سفره خود می بینند و تقاضا از دولتمردان این است که کاری کنند تا مردم سفره خود را بدون تورم ببینند، سفره ای که با قیمت های افسار گسیخته شکل نمی‌گیرد.

خاتمی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود، مطالب فراوان دیگری نیز فرمودند که شایسته تحلیل بسیار است و بخش بخش آن باید مورد ارزیابی قرار گیرد و برای مردم تحلیل شود.

رهبر معظم انقلاب سال 1402 را به عنوان سال مهار تورم، رشد تولید نام گذاری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

21217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان