ورود زائران نوروزی به خراسان رضوی از ۶ میلیون نفر گذشت

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: از ۱۵ اسفند ماه پارسال تا پایان پنجم فروردین ماه کنونی ۶ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۷۰۷ نفر زائر وارد استان شدند.

ورود زائران نوروزی به خراسان رضوی از 6 میلیون نفر گذشت

به گزارش خبرآنلاین، حجت گنابادی نژاد در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: طی این مدت پنج میلیون و 447 هزار و 620 نفر - شب اقامت در استان ثبت شد که چهار میلیون و 771 هزار و 44 نفر - شب اسکان در کلانشهر مشهد ثبت شده است.

وی ادامه داد: در حوزه تامین سوخت از مصوبات کارگروه ملی زیارت تامین به موقع و میزان کافی سوخت بود که به خوبی محقق شد و وضعیت رفاهی، بهداشتی و خدماتی جایگاههای سوخت مورد تاکید قرار گرفت که این موضوع به صورت کامل و موثر حل شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: کارت های سوخت جایگاه‌ها اول امسال برداشته شد که نگران بودیم در آغاز سال برخی زائران بدون کارت سوخت خود وارد جریان سفر شوند و به مشکل بر بخورند از این رو وزیر کشور از وزیر نفت تقاضا کرد که در خراسان رضوی این موضوع اجرایی نشود که جای قدردانی دارد.

گنابادی نژاد افزود: 2 روز اخیر درصد رشد زیادی ورودی زایر از جاده های شمال داریم که کم سابقه است و رشد 60 درصدی در این زمینه را شاهدیم.

وی ادامه داد: تغییر زمان سفر و تقارن ماه رمضان احتمالا علت این تغییر مسیر مسافران جاده ای از شمال به مشهد است که موجب افزایش بار ترافیکی در جاده های شمالی و ورودی های شمالی به مشهد شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان