اقدامات عفاف و حجاب قشم الگویی برای هرمزگان است

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اقدامات نوروزی انجام شده در حوزه عفاف و حجاب جزیره قشم را الگویی برای استان هرمزگان دانست.

اقدامات عفاف و حجاب قشم الگویی برای هرمزگان است

به گزارش خبرآنلاین از قشم، عصمت ناظری با حضور در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، افزود: اقدمات فرهنگی جزیره قشم در نوروز 1402 رضایت بخش است.

وی ادامه داد: کارهای فرهنگی بسیار ارزشمندی در این جزیره صورت گرفته که قشم را در موضوعات فرهنگی بویژه عفاف و حجاب به عنوان الگویی برای استان هرمزگان معرفی می کند.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: این اقدامات ثمره صمیمیت، همدلی و اتحاد مسوولان این جزیره و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها خاصه ظرفیت نیروهای بسیجی است.

ناظری گفت: شهرستان های هرمزگان و جزایر برای ارائه بهترین عملکرد در حوزه عفاف و حجاب نیازمند پشتوانه قانونی و اجرای قوانین و مقررات هستند.

وی بیان کرد: مدیران در سطح استان باید با انجام اقدامات فرهنگی در مبادی ورود به جزیره قشم کمک کار فعالان فرهنگی جزیره باشند تا از سختی کار در قشم کاسته شود.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: بر اساس بازدیدهای صورت گرفته مسوولان جزیره قشم با همدلی و هماهنگی به وظیفه شرعی خود در حوزه عفاف و حجاب عمل کرده‌اند.

ناظری نصب بنرهای فرهنگی با شعارهای موثر در مبادی ورودی و فعالیت غرفه‌ها و گروه‌های فرهنگی را از اقدامات شاخص این جزیره در نوروز 1402 برشمرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان