توضیحات عضو جبهه پایداری درباره طرح زیست عفیفانه/ پاسپورت و گواهینامه زنانی که کشف حجاب کنند، گرفته می شود

فارس نوشت:حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مجلس یازدهم از اجرای طرح زیست عفیفانه برای مقابله با بی حجابی خبر داد و گفت که هفت گروه جامع هدف این طرح بوده که بی‌حجابی داخل خودرو، هواپیما، اماکن، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، ادارات دولتی، سلبریتی‌ ها و هنرمندان در فضای مجازی، تفرجگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار، مترو، پایانه‌ها و... جزء این گروه‌ها هستند.

توضیحات عضو جبهه پایداری درباره طرح زیست عفیفانه/ پاسپورت و گواهینامه زنانی که کشف حجاب کنند، گرفته می شود

حجت‌الاسلام حسین جلالی از اجرای طرح زیست عفیفانه برای مقابله با بی حجابی خبر داد.

این نماینده نزدیک به جبهه پایداری درباره اجرای طرح«حجاب وعفاف» که در مجلس دنبال می شود گفت: طرح زیست عفیفانه که معروف به حجاب و عفاف است اجرا می‌شود و تخلف از این قانون هزینه دارد.

وی ادامه داد: در خصوص کسانی که می‌خواهند قانون‌شکنی کنند مراتبی در نظر گرفته شده که در مرتبه اول فقط پیامکی ارسال شده و تذکر داده می‌شود که نسبت به رعایت قانون اهتمام بورزند.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: در صورتی که متخلف مرتکب جرم در مرتبه دوم شد و خواست عناد و لجاجت کند جریمه مختصری برای وی در نظر گرفته می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: هنجارشکنی و قانون‌شکنی در مرتبه سوم برای کسانی که لیدری این بی‌حجابی را در دست دارند توقف خودرو به‌صورت موقت انجام می‌شود و مرتبه چهارم اگر بخواهند قانون را زیر پا بگذارد و حرمت و حقوق شهروندی را رعایت نکنند به موضوع پاسپورت و گواهینامه ورود می‌شود و مرحله پنجم فرد متخلف به محاکم قضایی معرفی می‌شود و کسی که علی‌رغم این مراحل بازهم اقدام به قانون‌شکنی کرده از طریق محاکم قضایی باید پاسخگو باشد.

نماینده نزدیک به جبهه پایداری از پیش‌بینی جرایم سنگین‌تر برای مراکز خرید، پاساژها، مناطق گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها در طرح عفاف و حجاب خبر داد و تصریح کرد: طرح عفاف و حجاب کاملا هوشمندانه اجرا می‌شود و هیچ مواجهه فیزیکی در آن نیست.

جلالی خاطرنشان کرد: هفت گروه جامع هدف این طرح بوده که بی‌حجابی داخل خودرو، هواپیما، اماکن، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، ادارات دولتی، سلبریتی‌ها و هنرمندان در فضای مجازی، تفرجگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار، مترو، پایانه‌ها و... جزء این گروه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

21220

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان