پیام وزیر اطلاعات به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

فارس نوت:وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران نوشت: ملّت انقلابی ایران در ۱۲ فروردین جلوه‌ای واقعی از مردم‌سالاری دینی را برای‏ جهانیان به منصه‌ ظهور گذاشت، به گونه‌ای که این حادثه‌ بزرگ حیرت دوست و دشمن را برانگیخت.

پیام وزیر اطلاعات به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران

سیّد اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت 12 فرودین روز جمهوری اسلامی ایران نوشت: ملّت انقلابی ایران در 12 فرودین 58 جلوه‌ای واقعی از مردم‌سالاری دینی را برای‏ جهانیان به منصه‌ ظهور گذاشت، به گونه‌ای که این حادثه‌ بزرگ حیرت دوست و دشمن را برانگیخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

روز جمهوری اسلامی جزء مهم‌ترین و پر برکت‌ترین روزهای تاریخ ماست.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

با حضور آگاهانه و متعهدانه‌ی ملّت همیشه در صحنه، اولین انتخابات آزاد تاریخ کشور عزیزمان برگزار و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آراء قاطع بیش از 98 درصد حیات پربرکت خویش را آغاز نمود و رسماً طومار ننگین ظلم و استبداد و جنایات بی‌بدیل پادشاهی در هم پیچیده شد و ملّت انقلابی ایران جلوه‌ای واقعی از مردم‌سالاری دینی را برای‏ جهانیان به منصه‌ ظهور گذاشت، به گونه‌ای که این حادثه‌ بزرگ حیرت دوست و دشمن را برانگیخت.

اکنون در شرایطی سالگرد روز ملّی جمهوری اسلامی ایران را جشن می‌گیریم که فتنه‌ی دشمنان را در وقوع جنگ ترکیبی تجربه کرده و با درایت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‏ خامنه‌ای (حفظه‌الله)، هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی و ملّت همیشه در صحنه، شکست خفت‌بار دیگری به جبهه‌ی استکبار تحمیل گردیده است. یقیناً پیروزی ملّت عزیز ما تا رفع کامل فتنه ادامه خواهد داشت.

به حول و قوه‌ی الهی و برغم اجرای توطئه‌های گوناگون در طول این سال‌ها، آوازه‌ی ظفرمندی‌ها و موفقیت‌های این نظام مقدس، مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و به الگویی رهایی‌بخش برای ملّت‌های تحت ستم نظام سلطه‌ی جهانی تبدیل گردیده است.

به نیابت از سربازان گمنام امام زمان (عج) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد ضمن قبولی طاعات و عبادات هم‌وطنان عزیز، فرارسیدن سالروز پر افتخار جمهوری اسلامی ایران را به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام‏ خامنه‌ای (حفظه‌الله) و آحاد ملّت مقاوم، بصیر و فهیم ایران اسلامی صمیمانه شادباش می‌گویم و به روح پاک و مطهر امام راحل (ره) و شهدای والامقام درود می‌فرستیم

بیشتر بخوانید:

21217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان