دورهمی وزرای احمدی نژاد در مجلس /پورابراهیمی حذف شد، مفتح رکورد زد

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس یازدهم و از وزرای احمدی نژاد نیز در مرحله دوم بالاخره رأی مردم کرمانشاه را گرفت و باردیگر حضورش در پارلمان را تمدید کرد.

دورهمی وزرای احمدی نژاد در مجلس /پورابراهیمی حذف شد، مفتح رکورد زد

در بخشی از گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با تیتر «تاجگردون به مجلس بازگشت، وزرای احمدی نژاد ماندگار شدند /خط قرمز روی اسم نماینده تندرو مخالف برجام» آمده است؛

در نتیجه انتخابات استان کرمان چهره هایی چون باهنر و پورابراهیمی کاندیداهای شهر کرمان رأی نیاوردند اما در برخی شهرهای این استان از جمله بم مدافع سرسخت لایحه عفاف و حجاب باردیگر در این سمت ابقا شد.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس یازدهم و از وزرای احمدی نژاد نیز در مرحله دوم بالاخره رأی مردم کرمانشاه را گرفت و باردیگر حضورش در پارلمان را تمدید کرد. اما او تنها وزیر احمدی نژاد در پارلمان دوازدهم نیست و شمس الدین حسینی نیز از نمایندگان استان مازندران و حوزه انتخابیه رامسر است که بر صندلی نمایندگی مجلس همچنان تکیه خواهد زد. حمیدرضا حاجی بابایی هم همچنان در مجمع نمایندگان استان همدان حضور خواهد داشت و مقصد اصلی رفت و آمدهای او بهارستان خواهد بود.

رضا تقی پور و نیکزاد نیز دیگر وزرای احمدی نژاد هستند که از حوزه های انتخابیه تهران و اردبیل در پارلمان دوازدهم حضور دارند.

اتفاق جالب در استان همدان حضور محمدمهدی مفتح در مجلس آینده است. او رکوددار حضور در ادوار مختلف مجلس است.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان