وی سمنت - تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران

وی سمنت ، از اولین تولید کننده های ورق سیمانی در ایران که به آن سمنت برد هم می گویند می باشد.

وی سمنت - تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران

آیا به دنبال تهیه بهترین و با کیفیت ترین فایبر سمنت برد در ایران هستید؟ ولیکن نمی دانید از چه سایت یا مرکز فروشی به خرید و اجرای فایبر سمنت برد بپردازید؟ در ادامه نیز قصد داریم به معرفی وی سمنت - تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران بپردازیم.

آشنایی با وی سمنت - تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران

وی سمنت ، از اولین تولید کننده های ورق سیمانی در ایران که به آن سمنت برد هم می گویند می باشد..شرکت وی سمنت فعالیت خود را از سال 1370 آغاز نمود ولیکن پیش از این سال هم تجربه فعالیت در این زمینه را داشته است.

وی سمنت نیز به پاس تلاش های بسیار، این امکان را فراهم نموده تا با جایگزینی الیاف طبیعی سلولزی و مصنوعی پلی وینل الکل، در مواد اولیه، الیاف آزبست از صنعت الیاف سیمان حذف شده و به همین سبب از بروز آسیب به طبیعت و محیط زیست از سوی سمنت برد نیز جلوگیری شود.

شاید برای تهیه سمنت برد و فایبر سمنت برد نیاز به اطلاعات جامع تری داشته باشید که به همین منظور قصد داریم به توضیحاتی درباره این متریال بپردازیم.

وی سمنت - تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران

منظور از فایبر سمنت برد چیست؟

فایبر سمنت برد یا سمنت برد Cement Board، از جمله مصالح ساختمانی به روزی هستند که به صورت پانل یا صفحات به دست تولید می رسند، این نوع صفحات پیش ساخته بوده و از ترکیب الیاف شیشه، سلولزی و..به دست می آید..البته این صفحات در ابعاد و اشکال متعددی ساخته می شوند که هر یک با توجه به نوع کاربرد متفاوت هستند.

از آنجایی که فایبر سمنت برد از ترکیب الیاف، آب و سیمان و..به دست می آید دارای استحکام بالایی بوده و دوام خوبی هم دارد البته این به کیفیت و برند سمنت برد هم بستگی دارد که لازم است آن را از مرکز فروشی معتبر تهیه نمود، به همین منظور می توانید فایبر سمنت برد را در بهترین کیفیت از وی سمنت - تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران، تهیه کنید.

وی سمنت - تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران

انواع فایبر سمنت برد

اشاره کردیم که سمنت برد در انواع متعددی با توجه به نوع کاربردها به دست می آید، در این بخش قصد داریم به انواع فایبر سمنت بردها اشاره کنیم..

1.فایبر سمنت برد طرح چوب

در صورتی که قصد استفاده از سمنت برد به عنوان سقف کاذب یا نمای ساختمان و..را دارید می توانید از این نوع سمنت برد که قابل تهیه در رنگ های متعددی هم دارند، استفاده کنید. این نوع متریال جایگزین مناسبی برای چوب بوده و دارای عمر و دوام بالایی هم می باشد که به همین سبب میزان نیاز تعمیر را کمتر می سازد.

2.فایبر سمنت برد آجری

در صورتی که به نمای آجری علاقه دارید اما نمی خواهید مجاب به پرداخت هزینه بالای آجر شوید می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب به تهیه سمنت برد طرح آجر بپردازید.

3.سمنت برد ساده

این نوع فایبر سمنت برد به صورت درزدار استفاده های گوناگونی دارد فرضا می توان از این پانل سیمانی برای روف گاردن یا نمای خارجی ساختمان و..بهره گرفت.

4.سمنت برد دکوراتیو

می توان از این نوع سمنت برد برای دکوراسیون داخلی و خارجی، انواع ساختمان های مسکونی و..استفاده نمود زیرا فایبر سمنت برد دکوراتیو طرح های خاص، زیبا و امروزی در بر دارد.

5.فایبر سمنت بردهای رنگی

درتهیه سمنت برد، به منظور تولید سمنت بردهای رنگی از رنگدانه های طبیعی در ترکیبات این متریال استفاده می شود، جالب توجه است که این رنگ ها در گذر زمان تغییر نکرده و مقاومت خوبی هم در برابر نور خورشید، شرایط آب و هوایی و..دارد.

6.فایبر سمنت برد مدرن

می توانید برای زیباتر کردن فضاهای لوکس و مدرن فرضا ساختمان های تجاری از سمنت برد مدرن استفاده نمود زیرا می توان این نوع متریال را در طرح های خاص و امروزی با برش های متعدد اجرایی نمود.

در صورتی که قصد تهیه هر یک از این نوع فایبر سمنت ها را دارید می توانید از سراسر کشور به خرید این متریال ها از وی سمنت - تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران، بپردازید.

وی سمنت - تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران

مزایای فایبر سمنت برد چیست؟

شاید این سوال ایجاد گردد که چرا از فایبر سمنت برد استفاده کنیم؟ در این بخش قصد داریم به برخی مزایای این نوع متریال اشاره کنیم تا بتوانید به صورت کاملا آگاهانه به تهیه سمنت برد بپردازید.

1.راحتی نصب

می توان سمنت برد را به راحتی نصب نمود و نیازی به استفاده از ابزارهای خاصی نیست..ولیکن لازم به ذکر است که نصب فایبر سمنت برد همیشه باید توسط متخصصین مربوطه انجام گیرد تا هیچگونه آسیبی بر سازه ایجاد نگردد.

2.مقاومت بالا

سمنت برد در برابر عواملی مثل شرایط آب و هوایی مختلف، ضربه یا آتش و زلزله مقاومت خوبی دارد البته با این وجود لازم است که حتما فایبر سمنت با نظر تخصصی کارشناسان در موقعیت مناسب نصب شده و از کیفیت بالایی برخوردار باشد..

می توانید جهت تهیه و اجرای اصولی فایبر سمنت نیز با متخصصین وی سمنت - تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران، صحبت کرده و بهترین نوع سمنت برد را تهیه و در موقعیت مکانی مناسبی نصب کنید.

3.طول عمر بالا

از آنجایی که فایبر سمنت برد Fiber Cement Board دارای مقاومت خوبی در برابر عوامل متعدد است، از ماندگاری بالایی هم برخوردار می باشد که این نیز سبب می گردد میزان نیاز به تعمیر آن کاهش یابد، میزان احتمال پوسیدگی آن کم شده و حتی به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نشود و..

4.طرح و رنگ متنوع

می توان فایبر سمنت برد را در طرح ها و رنگ های متعددی تهیه کرده و اجرایی نمود.

5.قیمت مناسب

قیمت سمنت برد با توجه به نوع کیفیت و ویژگی های مطلوبی که دارد مناسب می باشد به همین سبب می توانید به راحتی با پراخت مناسب ترین قیمت به تهیه بهترین فایبر سمنت برد از وی سمنت - تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران، بپردازید.

6.عایق صوتی و حرارتی

سمنت برد عایق صدا و حرارت بوده و به همین منظور می تواند از بروز صداهای زیاد به محیط جلوگیری کرده و در برابر سرما و گرما هم مقاوم باشد..البته میزان عایق صوتی این متریال به حدی نیست که در محیط های بسیار شلوغ بتواند به طور کامل مانع شنیدن صداها گردد.

و..

  • سمنت برد در صورتی که دارای کیفیت بالایی باشد نیاز به تعمیر و نگهداری بسیاری نداشته و تنها می توان در بازه های زمانی معین به بررسی سلامت آن و سازه پرداخت ولیکن از آنجایی که میزان مقاومت سمنت برد در برابر خم شدن کم است، نمی توان برای پروژه هایی که نیاز به خمیدگی دارند از سمنت برد استفاده نمود فرضا نماهای مورب و..
  • میزان وزن سمنت برد با وجود سبک بودن در مقایسه با سنگ و..با این حال سنگین می باشد.
  • لازم است در نصب و اجرای سمنت برد از درزگیر و..استفاده شود تا میزان مقاومت آن در برابر رطوبت و نور خورشید کم نگشته و دچار آسیب به سبب در معرض بودن با آن ها به صورت مداوم نگردد.

می توانید فایبر سمنت برد با کیفیت بالا را از وی سمنت - تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران، تهیه کرده و متخصصین وی سمنت به اجرای اصولی آن بپردازند، زیرا سمنت برد شکننده بوده و در صورتی که به درستی نصب نگردد ممکن است آب و حشرات در آن نفوذ کنند، به همین سبب مهم است به صورت کاملا تخصصی توسط کارشناسان مجرب در این زمینه اجرا و نصب شود.

وی سمنت - تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران

نکات خرید فایبر سمنت برد

مهم است که برای خرید سمنت برد نیز به نکاتی توجه کنیم، برخی از این نکات عبارتند از:

  1. نوع کاربرد فایبر سمنت برد فرضا نصب برای ساختمان مسکونی یا اداری، سقف کاذب یا کفپوش و..
  2. محل نصب سمنت برد ( بررسی دما و..)
  3. ساخت سازه جدید یا بازسازی
  4. ابعاد و تعداد پانل ها
  5. اطمینان از کیفیت بالای فایبر سمنت برد
  6. و..

جهت تهیه بهترین فایبر سمنت بردها می توانید به سایت vicement.com مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان