امیلی بلانت در فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ بازی می‌کند

امیلی بلانت در حال مذاکره است تا به فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ ملحق شود.

امیلی بلانت در فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ بازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم بعدی اسپیلبرگ مانند تمام ساخته‌های وی کاملا محرمانه نگه داشته شده است، اما از آنجا که از این فیلم به عنوان یک رویداد یاد می شود باید به فیلمی با جلوه‌های ویژه و دامنه وسیع فکر کرد. این فیلم بر اساس داستانی از خود اسپیلبرگ و برمبنای فیلمنامه‌ای از دیوید کوپ که نویسنده فیلم‌های «پارک ژوراسیک»، «جنگ دنیاها» و «ایندیانا جونز و پادشاهی جمجمه بلورین» بوده، ساخته می شود.

مهر نوشت:بلانت در فیلم قبلی‌اش «اوپنهایمر» کریستوفر نولان در نقش همسر الکلی جی رابرت اوپنهایمر دیده شد و بازیگر فیلم «بلاگردان» کمدی اکشنی که با اقبال منتقدان روبه رو شد، هم بود. این بازیگر انگلیسی با بازی در تولیدات بزرگ بیگانه نیست و پیش از این در فیلم‌هایی مانند «لبه فردا» در کنار تام کروز و «درون جنگل» دوین جانسون بازی کرده بود. بلانت همچنین در «یک مکان ساکت» بازی کرد.

گفته شده وی قرار است در دنباله‌های «لبه فردا» و «جنگل کروز 2» هم بازی کند.

اسپیلبرگ 3 بار جایزه اسکار گرفته که برای «نجات سرباز رایان» و «فهرست شیندلر» با جایزه بهترین کارگردانی و کسب اسکار بهترین فیلم برای «فهرست شیندلر» بوده است. جدیدترین فیلم وی «فابلمن ها» بود که 7 نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم و کارگردانی را کسب کرد.

یونیورسال پیکچرز فیلم جدید اسپیلبرگ را روز جمعه 15 می 2026 اکران خواهد کرد.

22057

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان