سقوط بازیگر ۸۵ ساله از صحنه نمایش/ ایان مک کلن بستری شد

ایان مک کلن پس از سقوط از صحنه نمایش در حین اجرا در «وست اند» لندن، در بیمارستان بستری شد.

سقوط بازیگر 85 ساله از صحنه نمایش/ ایان مک کلن بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین -ایان مک کلن بازیگر بریتانیایی در حین اجرای نمایش «پادشاهان بازیکن» در تئاتر نوئل کوارد در «وست اند» لندن از صحنه سقوط کرد و در بیمارستان بستری شد.

این بازیگر در حال بازی صحنه نبرد بود که تعادل خود را از دست داد و سقوط کرد. بلافاصله تماشاگران از سالن خارج شدند و نمایش لغو شد.

مهر نوشت:در بیانیه تئاتر گفته شده این بازیگر 85 ساله روحیه خوبی دارد و به سرعت و به طور کامل حالش خوب می‌شود.

اجرای سه شنبه 18 ژوئن هم لغو شده تا این بازیگر بتواند استراحت کند.

مک‌کلن نقش جان فالستاف را در «پادشاهان بازیکن» که اقتباسی از «هنری چهارم، قسمت‌های اول و دوم» ویلیام شکسپیر است، بازی می‌کند. این نمایش در ماه آوریل شروع شد تا به مدت 12 هفته روی صحنه باشد.

در این نمایش مک کلن پس از دور زدن صحنه مبارزه با 2 شخصیت دیگر، از جلوی صحنه پایین افتاد. یکی از حضار این حادثه را «بسیار تکان‌دهنده» خواند و افزود: تا آنجا که من دیدم، او هوشیار بود زیرا درخواست کمک می‌کرد.


چارلی جانسون روزنامه‌نگار ساکن لندن که در این نمایش حضور داشت، نوشت: فقط شاهد بودم که ایان مک‌کلان پس از سقوط از صحنه در تئاتر نوئل کوارد به شدت مجروح شد. صدای فریاد وی از شدت درد شنیده می‌شد و ماموران فوری به کمک او شتافتند. نمایش هم لغو شد.

مک‌کلن از هنرپیشه‌های شکسپیری است و نقش‌هایی از جمله مکبث، شاه لیر، ریچارد دوم، کوریولانوس، یاگو و ریچارد سوم را در کارنامه دارد. او همچنین امسال در یک فیلم اقتباسی از کارگردان شان ماتیاس نقش هملت را بازی کرد.

ایان مک‌کلن بازیگر نقش گندالف در سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون و همچنین مگنتو در فیلم‌های «مردان ایکس» است.

وی سال 2018 هم بازی در «شاه لیر» را پس از آسیب دیدگی از ناحیه پا لغو کرد؛ چون در حالی که می‌دوید تا به قطار برسد افتاده بود.

22057

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان