ماهان شبکه ایرانیان

مردم‌سالاری دینی از برکات غدیر است/اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات

نماینده چهار دوره مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و مردم‌سالاری دینی مولود و از برکات غدیر است، گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت بالا در انتخابات و سپس انتخاب اصلح رئیس دولت چهاردهم است .

مردم‌سالاری دینی از برکات غدیر است/اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در جمع حامیان قالیباف در اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران و مردم‌سالاری دینی از برکات غدیر است که در توصیه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هم بر آن تاکید شده است.

وی با اشاره به اهمیت اصل بیعت در واقعه غدیرخم، تصریح کرد: پیامبر اکرم پس از حجه الوداع با وجود نصب مقام ولایت از طرف خداوند، سه روز از مردم برای امیرالمومنین علی علیه السلام بیعت گرفتند و امروز این بیعت همان حق رای در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مبنای مشروعیت و مقبولیت نظام شده است.

فولادگر با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری و بالتبع انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو، گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت بالا در انتخابات و سپس انتخاب اصلح رئیس دولت چهاردهم است. متاسفانه معاندان نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی برای کاهش مشارکت در انتخابات دریغ نمی‌کنند. این در حالیست که مشارکت بالا با مشی رهبری سازگار است.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب کاندیدای اصلح در انتخابات هشتم تیرماه، گفت: دلبستگی به نظام جمهوری اسلامی، چاره‌جویی و راه‌حل یابی در درون نظام، قدرت تصمیم‌گیری بالا و توانمندی اجرایی از ویژگی‌های انتخاب کاندیدای اصلح در مقام دولت چهاردهم است.

نماینده مردم اصفهان در چهار دوره از مجلس شورای اسلامی،با تحلیل شرایط ایران در منطقه، گفت: امیدواریم با تدابیر رهبری و همدلی و انسجام بین نماینده‌های جبهه انقلاب در حمایت از کاندیدای اصلح مسیر شهید رئیسی و شهدای هئیت همراه دولت سیزدهم تداوم یابد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان