ماهان شبکه ایرانیان

سهامداران عدالت حتما بخوانند/ ارزش واقعی سهام عدالت مشخص شد + جدول

پس از پایان معاملات بازار بورس ایران، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۱۸ میلیون ۲۰۷ هزار و ۹۳۶ تومان (۳۴ برابر) رسید.

سهامداران عدالت حتما بخوانند/ ارزش واقعی سهام عدالت مشخص شد + جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شنبه، 7 مهر 1403 پس از پایان معاملات بازار بورس ایران، ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به 18 میلیون 207 هزار و 936 تومان رسید.

ارزش روز سهام عدالت 34 برابر شد

مهر نوشت: این در حالی است که ارزش سهام عدالت 490 هزار تومانی و سهام عدالت یک میلیون تومانی دارندگان این سهام به ترتیب به 16 میلیون و 770 هزار و 467 تومان و 34 میلیون و 225 هزار و 443 تومان رسیده است.

شایان ذکر است به طور کلی 49 شرکت در سبد سهام عدالت قرار دارند که از این تعداد 13 شرکت غیر بورسی و 36 شرکت بورسی بوده و درصد متفاوتی از هر کدام از شرکت‌ها در سبد سهام عدالت وجود دارد، لذا ممکن است ارزش سبد سهامداران دارای اندکی تفاوت با مبالغ فوق باشد. به همین دلیل توصیه می‌شود برای اطلاع دقیق از ارزش روز سهام عدالت خود به سامانه سهام عدالت به آدرس اینترنتی sahamedalat.ir مراجعه کرده و در قسمت مشاهده دارایی سهام عدالت با ورود کد ملی از به روزترین ارزش سهام خود اطلاع یابید.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان