ماهان شبکه ایرانیان

دانش‌آموزان کرمانی جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کردند

دانش آموزان کرمانی در راستای محکومیت بمباران جنایات رژیم صهیونیسی در لبنان با تجمع در مدارس شعار «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر صهیونیستم و مرگ بر آمریکا» سر دادند.

دانش‌آموزان کرمانی جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم در دبیرستان پسرانه دوره اول آیت الله صالحی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر کرمان در محکومیت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به چند ساختمان مسکونی در منطقه ضاحیه بیروت گفت: این حمله وحشیانه نقض فاحش مقررات حقوق بین‌الملل و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی لبنان به شمار می‌رود.

او تاکید کرد : این حمله وحشیانه که با بمب‌های اهدایی رژیم آمریکا به رژیم یاغی و سرکش صهیونیستی صورت گرفته، علاوه بر اینکه نقض فاحش قوانین و مقررات حقوق بین‌الملل و نیز حاکمیت و تمامیت سرزمینی و امنیت ملی لبنان به شمار می‌رود، یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل کتمان است و بدون شک رژیم آمریکا نیز در کنار رژیم صهیونیستی شریک جرم بوده و باید پاسخگو باشد.

رضایی گفت : خون به ناحق ریخته شده مردم، به ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه و لبنان به روند اضمحلال اسرائیل غاصب، سرعت بیشتری می‌دهد و این غده سرطانی را از صحنه کره زمین محو و نابود می‌کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان