ماهان شبکه ایرانیان

واکنش مطهری به شهادت سیدحسن نصرالله: باید جنگ به جنگ زمینی کشیده شود و ما می‌توانیم به عنوان اولین قدم،برای آزادی جولان اقدام کنیم/ مخبر پیام صادر کرد

نایب‌رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی در مورد ترور شهید سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی گفت: تنها جبران این شهادت‌ها نابودی رژیم صهیونیستی است؛ البته قطعا راه سختی در پیش داریم و خسارت‌هایی خواهیم دید، اما این راهی است که باید پیموده شود.

واکنش مطهری به شهادت سیدحسن نصرالله: باید جنگ به جنگ زمینی کشیده شود و ما می‌توانیم به عنوان اولین قدم،برای آزادی جولان اقدام کنیم/ مخبر پیام صادر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی شهادت شهید سید حسن نصرالله رهبرجنبش مقاومت حزب‌الله لبنان، علی مطهری، نماینده ادوار مجلس در گفتگویی، به تشریح چگونگی مواجهه ملت‌های مسلمان و نظام جمهوری اسلامی با رژیم صهیونیستی پس از جنایات اخیر صهیونیست‌ها پرداخت.

بنابر روایت ایرنا، مطهری با بیان این‌که این حادثه، حادثه واقعا تلخ و ضربه سختی به محور مقاومت است، تأکید کرد: اما این حادثه سبب نمی‌شود که محور مقاومت قدرت خودش را از دست بدهد، این جبهه حتما بازسازی خواهد شد و فرد دیگری به جای ایشان خواهد نشست و راه مقاومت ادامه خواهد داشت. ملت‌های مسلمان حتما بیدارتر خواهند شد و بسیاری از افراد به مقاومت خواهند پیوست.

نایب‌رئیس‌ پیشین مجلس با اشاره به پیام رهبر انقلاب به مناسبت قضایای لبنان تصریح کرد: پیام رهبر انقلاب تقریبا شبیه اعلام جهاد بود، هر مسلمانی وظیفه دارد به هر نحو که می‌تواند به مجاهدان محور مقاومت کمک کند، برخی می‌توانند کمک مالی کنند، برخی هم می‌توانند در آن‌جا حضور پیدا کنند. اگر کسانی احساس می‌کنند می‌توانند مؤثر باشند و می‌توانند بروند باید بروند، به هر حال هر کس به هر نحو می‌تواند باید کمک کند چون این جنگ، جنگ سرنوشت است و خود نتانیاهو هم گفت این جنگ اول و آخر است و سرنوشت اسرائیل در این جنگ مشخص می‌شود.

وی با اشاره به حدود 45 هزار شهید غزه و شهدای اخیر لبنان و ضرباتی که رژیم صهیونیستی به مردم خاورمیانه زده است، خاطرنشان کرد: تنها جبران این شهادت‌ها نابودی رژیم صهیونیستی است؛ البته قطعا راه سختی در پیش داریم و خسارت‌هایی خواهیم دید، اما این راهی است که باید پیموده شود والا تمام ملت‌های مسلمان در خاورمیانه بَرده اسرائیل خواهند شد و هیچ راهی جز تلاش برای نابودی رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

مطهری با بیان این‌که رژیم صهیونیستی به دلیل تجهیزاتی که آمریکا در اختیارش گذاشته در این عرصه برتری دارد، اظهار داشت: من معتقدم باید جنگ به جنگ زمینی کشیده شود و ما می‌توانیم به عنوان اولین قدم برای آزادی جولان که خاک سوریه است اقدام کنیم و اسرائیل در جنگ زمینی شکست خواهد خورد. قدرت او در این است که از طریق هوا حمله کند آن هم به لبنانی که اصلا پدافندی ندارد و محروم از پدافند است، اما اگر جنگ، جنگ زمینی باشد شکست خواهد خورد؛ ضمن این‌که عده زیادی هم از عراق، یمن، ایران برای جنگ زمینی آمادگی دارند.

وی در خاتمه یادآور شد: به هر حال مردم ما و همه مسلمان‌ها و مردم خاورمیانه باید بدانند اگر اسرائیل با این وضعیت بخواهد در خاورمیانه باقی بماند، تمام ملت‌های منطقه برده او خواهند بود و تنها راه این است که باید مقاومت را ادامه داد تا زمانی که این رژیم ساقط شود. هیچ راه دیگری برای ملت‌های مسلمان وجود ندارد.

پیام سرپرست سابق ریاست جمهوری

بنابرآنچه ایسنا روایت می‌کند، محمد مخبر، مشاور و دستیار مقام معظم رهبری ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان، تاکید کرد: سید حسن نصرالله هماهنگونه که وعده الهی بوده برای همیشه زنده است و در قلب های ما خواهد ماند.

در پیام محمد مخبر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:

فرمانده بزرگ جبهه حق علیه باطل به آرزوی دیرینه خویش رسید و اکنون او نماد دیگری برای جهان اسلام و همه مبارزان جبهه مقاومت و آزادگان سراسر دنیا برای مردانگی و آزاده خواهی در طول تاریخ است.
سید حسن نصرالله از همان زمانی که رهبری حزب الله لبنان را به دست گرفت و جانشین دبیرکل شهید آن شد، می دانست که روزی اینچنین و نه در بستر مرگ و بیماری به لقاء پروردگار خویش خواهد رفت. او چون مجاهدی نستوه و فرمانده ای مقتدر سالها در مقابل جانیان صهیونیست ایستاد و ضربات متعددی به پیکره پوشالی آنها وارد آورد و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این مسیر حتی شهادت فرزند و نزدیک ترین یارانش نیز او را ذره‌ای از تحقق آرمان آزادی قدس متزلزل نساخت. او در طول یکسال گذشته نیز همچون پدری مهربان همواره نگران فلسطین و غزه بود و نگذاشت رژیم سفاک صهیونیستی بی محابا و بدون نگرانی به کشتار و نسل کشی خود در آن منطقه ادامه دهد.
رژیم نامشروع و اشغالگر قدس با اقدام رذیلانه اخیر، بیش از پیش درنده‌خویی خود را بر همگان اثبات کرد و نشان داد که این غده سرطانی و حامیانش برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی دریغ نخواهد کرد. بی‌شک خون پاک این شهید بزرگوار، موجب تقویت جبهه مقاومت و تثبیت پیروزی بزرگ مردم دلیر لبنان، فلسطین و غزه خواهد شد و به فضل خداوند متعال، آرمان آزادی فلسطین روز به روز درخشنده‌تر و قابل دسترس‌تر خواهد بود.
سید حسن نصرالله هماهنگونه که وعده الهی بوده برای همیشه زنده است و در قلب های ما خواهد ماند. پرچم او هیچ گاه بر زمین نمی ماند و جهادگران حزب خدا این بیرق را تا زمان نصرت الهی در برابر دیدگان صهیونیست های کودک کش پای برجا نگه می دارند.
از صمیم قلب پیام تبریک و تسلیت خود را تقدیم رهبری معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران، جریان مقاومت اسلامی در سراسر جهان و به ویژه لبنان عزیز ، حزب الله سرافراز و خانواده معزز شهید نصرالله ابراز می دارم و یقین دارم خون پاک این شهید به سقوط ذلیلانه صهیونیست ها شتاب خواهد داد.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان