ماهان شبکه ایرانیان

جریمه تیم سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد

ایرنا نوشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای انضباطی مسابقه تیم‌های سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی را اعلام کرد.

جریمه تیم سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی مشخص شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان باشگاه سپاهان به دلیل سوء رفتار تیمی و توهین به داور توسط تماشاگران و نقض مقررات بازی و تحقق مسوولیت تضامنی، طبق مواد 50، 51، 86 و 117 آیین نامه انضباطی با جریمه 700 میلیون ریالی مواجه شد که این رای قابل تجدیدنظر است.

سید امین کریمی، ماساژور تیم سپاهان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه و طبق ماده 54 آیین نامه انضباطی، با یک جلسه محرومیت از همراهی مسابقه رسمی فصل بعد و جریمه نقدی 300 میلیون ریالی روبه‌رو شد.

همچنین کمیته انضباطی، حسین عسگری عضو کادر فنی تیم سپاهان را بدلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی مسابقه و طبق ماده 54 آیین نامه انضباطی، با 2 جلسه محرومیت از همراهی مسابقه رسمی فصل بعد و جریمه نقدی 500 میلیون ریالی جریمه کرد.

«برایان دابو» بازیکن این تیم نیز بدلیل رفتار غیرورزشی 400 میلیون ریال و سیاوش یزدانی به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیررسمی با 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات رسمی سال آینده و پرداخت 500 میلیون ریال جریمه شدند.

سپاهان 26 خراد امسال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه «نقش جهان» اصفهان توانست با نتیجه 2 بر یک گل‌گهر سیرجان را از پیش‌رو بردارد.

این دیدار از اواسط نیمه دوم به درگیری کشیده شد و پس از سوت پایان بازی حتی در تونل و محوطه رختکن تیم‌ها نیز ادامه یافت.

منبع: ایرنا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان