توضیح درباره یک سوء برداشت از گفته‌های معاون وزیر کشور درباره دومرحله ای شدن انتخابات

معاون وزیر کشور گفت: از سخن من، اینگونه برداشت ونقل شده که گفته ام انتخابات دومرحله ای خواهد بود، در حالی که این، برداشتی اشتباه و غیر دقیق از سخنان است.

توضیح درباره یک سوء برداشت از گفته‌های معاون وزیر کشور درباره دومرحله ای شدن انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزارت کشور اعلام کرد که معاون امنیتی- انتظامی وزیر کشور در مصاحبه ای با شبکه دو سیما اظهاراتی داشت که متاسفانه از سوی برخی رسانه ها و فعالان شبکه های اجتماعی با برداشتی ناقص و اشتباه، بازتنظیم و منتشر شده است.

بنابر گزارش ایسنا، سید مجید میراحمدی، معاون وزیر کشور در این‌باره توضیح داد: آن چه ازمصاحبه اینجانب با شبکه دو نقل شده برداشتی ناصواب، ناقص واشتباه است.

وی افزود: در این گفت‌وگو، درباره آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات سخن گفتم و تاکید کردم حتی برای دومرحله ای شدن انتخابات نیز، تعرفه ها توسط ستاد برگزاری انتخابات، پیش بینی وتوزیع شده است.

میراحمدی ادامه داد: این به معنای پیش بینی یا اظهار نظر درباره دو مرحله ای شدن انتخابات نیست، بلکه به منظور آمادگی کامل وزارت کشور برای همه احتمالات ممکن و پیش بینی های لازم در صورت دو مرحله ای شدن انتخابات است.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: از سخن من، اینگونه برداشت ونقل شده که گفته ام انتخابات دومرحله ای خواهد بود، در حالی که این، برداشتی اشتباه و غیر دقیق از سخنان است.

وی اضافه کرد: تنها پیش بینی بیان شده از زبان من، مشارکت خوب مردم درانتخابات پیش رو، آن هم مستند به نظر سنجی های مراکز معتبر است.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان