انتخابات با امنیت کامل در کردستان برگزار می شود

فرمانده انتظامی استان کردستان، با اشاره به اینکه امنیت انتخابات، رکن و اساس برگزاری انتخابات سالم در کشور است، گفت: مجموعه پلیس استان از ماه قبل تدابیر و برنامه ریزی های لازم را به منظور برگزاری انتخابات در هشتم تیرماه اندیشیده است و هم اکنون با اشراف اطلاعاتی لازم از آمادگی مطلوب و کامل در این راستا، برخوردار است.

انتخابات با امنیت کامل در کردستان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سردار "علی آزادی" از آمادگی کامل انتظامی استان خبر داد و بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشورمان همیشه در معرض تهدید بوده، چرا که دشمنان از همان ابتدا نسبت به اهداف والای انقلاب آگاهی داشتند و پیروزی چنین انقلابی را آغازی بر پایان خود می دیدند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش عزت عمومی کشور، تثبیت مردم سالاری، نشان دهنده مشارکت عمومی در اداره امور کشور و مهر تأییدی بر مقبولیت نظام است.

فرمانده انتظامی استان کردستان، همچنین حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی را از ابعاد مختلف ملی و بین المللی تشریح کرد و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ نیرنگ و دروغی نمی توانند مردم را از صحنه خارج کنند و ملت بصیر ایران با هدایت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) فریب نقشه های آنان را نخواهند خورد و با حضور پرشکوه خود، اقتدار کشور را به رخ جهانیان خواهند کشید.

سردارآزادی با اشاره به اینکه؛ امنیت انتخابات، رکن و اساس برگزاری انتخابات سالم در کشور است، تصریح کرد: مجموعه پلیس استان از ماه قبل تدابیر و برنامه ریزی های لازم را به منظور برگزاری انتخابات در هشتم تیرماه اندیشیده است و هم اکنون با اشراف اطلاعاتی لازم از آمادگی مطلوب و کامل در این راستا، برخوردار است.

سردار آزادی در پایان امنیت و آرامش روانی شهروندان را خط قرمز پلیس دانست، و افزود: پلیس به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است و با افتخار در کنار مردم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان