انتقال بیش ازیک میلیارد و ۸۰۰میلیون لیتر انواع فرآورده‌ نفتی در بهار امسال

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق گفت: در سه ماهه اول امسال بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در حوزه عملکردی این منطقه توسط خطوط لوله انتقال یافته است.

انتقال بیش ازیک میلیارد و 800میلیون لیتر انواع فرآورده‌ نفتی در بهار امسال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ حسین ابراهیمی افزود: بیش از553میلیون و 500هزار لیتر این فرآورده‌ها مربوط به بنزین معمولی و بیش از هشت میلیون لیتر آن بنزین پاک(یورو4) است.

وی با اشاره به اینکه در همین مدت حدود 88میلیون و 500هزار لیتر نفت سفید نیز انتقال یافته؛ اضافه کرد: سهم نفت گاز (گازوئیل) پاک(یورو4) از کل فرآورده‌های انتقال یافته در بهار امسال حدود 751میلیون لیتر و نفت گاز معمولی 401میلیون لیتر است.

وی ادامه داد: تقریبا 10میلیون لیتر نفت جت هم در همین بازه زمانی توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق انتقال یافته است.

معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با اشاره به اهمیت سوخت رسانی به نیروگاه‌های موجود در حوزه استحفاظی عملکرد این منطقه؛ خاطر نشان کرد: در سه ماهه اول امسال بیش از 70 میلیون لیتر نفت گاز در سه نیروگاه حوزه عملکرد این منطقه رسید داشته‌ایم که سهم نیروگاه خیام نیشابور حدود 40میلیون لیتر، نیروگاه شهید باکری سمنان بیش از 5/16میلیون لیتر و نیروگاه شهید بسطامی شاهرود تقریبا 5/13میلیون لیتر است.

شایان ذکر است: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با حدود 1000 کیلومتر خط لوله وظیفه سوخت رسانی به پنج استان خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، بخش از گلستان و سمنان را عهده‌دار است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر