دانشجوی علوم پزشکی شهرکرد "نمونه کشور" شد

معاون فرهنگی و اموردانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دانشجوی رشته پزشکی این دانشگاه جزو ۱۱ دانشجوی نمونه کشور انتخاب شد.

دانشجوی علوم پزشکی شهرکرد "نمونه کشور" شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال و بختیاری ، دکتر فاضل محمدی مقدم در تشریح این خبر اظهار داشت: همزمان با آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره دانشجویان نمونه کشور، علی دلگرم شمس آبادی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به عنوان دانشجوی نمونه و نخبه کشور معرفی شد.

وی افزود: در این مراسم با حضور سرپرست ریاست جمهوری، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان کشوری از دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به عنوان نمونه و نخبه کشور با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

معاون فرهنگی و اموردانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: علی دلگرم شمس آبادی متولد سال 1379، دانشجوی ترم 12 رشته پزشکی این دانشگاه است.

به گفته وی؛ جشنواره دانشجوی نمونه هرساله بین دانشجویان کلیه مقاطع دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می گردد.

در این جشنواره کلیه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و بین الملل دانشجویان هر مقطع به تناسب سطح دانشگاه ارزیابی و امتیاز دهی می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر