آیفون ۱۲ همچنان محبوب بازار

آیفون ۱۲ را باید یکی از بهترین موبایل‌های موجود در بازار دانست. قیمت آیفون ۱۲ شاید نسبت به دیگر گوشی‌های موجود در بازار گران‌تر باشد؛ اما ارزش خرید آن فوق‌العاده بالا است و هرگز شما را پشیمان نمی‌کند. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که قیمت این محصول را هنوز باارزش می‌کنند.

آیفون 12 همچنان محبوب بازار

از مزایای جذابی مانند طراحی شیک و مکعبی، دوربین فوق‌العاده باکیفیت، صفحه‌نمایش با رزولوشن بالا، تراشه سریع و کم‌مصرف باعث باارزش ماندن قیمت این محصول می‌شوند. اگر قصد خرید این موبایل جذاب را دارید باید ابتدا مشخصات فنی آن را دقیق ارزیابی کرده و سپس ببینید که چه کاربری‌هایی برای آن وجود دارند. این موارد را در ادامه به شما ارائه خواهیم داد.

iPhone 12؛ یکی از پرفروش‌ترین محصولات اپل در ایران

به گرانی قیمت آیفون 12 توجه نکنید. قطعاً موبایل آیفون 12 از شرکت اپل محصولی پرفروش در بازار ایران بوده و بالا بودن قیمت آن مانعی برای این موضوع نشده است. باید این نکته را بدانید که در زمان عرضه این اسمارت‌فون باکیفیت، مشتریان زیادی در همان ابتدا به خرید آن رفتند.

دلیلی که برای این موضوع وجود دارد استفاده از بهترین طراحی و دوربین حرفه‌ای است. با خرید این دستگاه هوشمند می‌توانید از کیفیت بالای صفحه‌نمایش سوپر رتینا اپل بهره ببرید. تراشه‌های اپل بایونیک نیز عملکرد این گوشی را بهتر کرده‌اند. البته نباید گول رم 4 گیگابایتی آن را بخورید؛ زیرا با همین رم توانسته از بسیاری پرچم‌داران پیشی بگیرد.

مشخصات فنی گوشی iPhone 12

اگر می‌خواهید نسبت به خرید این محصول از شرکت اپل اقدام کنید، باید قبل از ارزیابی قیمت آیفون 12 ببینید که چه مشخصات فنی در آن وجود دارند. مشخصات فنی این دستگاه به صورتی هستند که شما را جذب کرده و انجام امور مختلف را ساده‌تر نیز می‌کنند. این مشخصات را باید شامل موارد زیر دانست.

مشخصات فنی گوشی iPhone 12

وضعیت مشخصات

ابعاد و وزن

146٫7×71٫5×7٫4 میلی‌متر

با 164 گرم وزن

جنس بدنه پشتی

شیشه گوریلا گلاس

جنس فریم دور قاب

فلز آلومینیوم

ابعاد صفحه‌نمایش

6٫1 اینچ

تکنولوژی صفحه‌نمایش

Super Retina XDR OLED

رزولوشن نمایشگر

1170×2532 پیکسل

تراکم پیکسلی

460 پیکسل در هر اینچ

پردازنده اصلی

Apple A14 Bionic

فناوری ساخت تراشه

5 نانومتری

هسته‌های پردازشی

6 هسته

میزان حافظه رم

4 گیگابایت

حافظه داخلی ذخیره‌سازی

256 و 128 گیگابایت

سنسورهای دوربین

عریض و فوق‌عریض

رزولوشن دوربین‌ها

12 و 12 مگاپیکسل

رزولوشن فیلم‌برداری

4k با 24، 30 و 60 فریم

1080 با 240، 120، 60 و 30 فریم

دوربین سلفی

12 مگاپیکسل

نوع باتری

لیتیوم پلیمری

ظرفیت باتری

2815 میلی‌آمپر ساعت

توان شارژ باتری

20 وات

حسگرها

تشخیص چهره سه‌بعدی

شتاب‌سنج

ژیروسکوپ

مجاورت

قطب‌نما

فشارسنج هوا

فناوری‌های ارتباطی

GSM

CDMA

HSPA

EVDO

LTE

پشتیبانی از 5G

دارد

چرا آیفون 12 این اندازه محبوب است؟

آیفون 12 همچنان محبوب بازار

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که مزایای زیادی برای این دستگاه به وجود آمده‌اند. با بررسی این مزایا تازه پی می‌برید که چرا باید قیمت آیفون 12 را بپردازید. از مهم‌ترین این مزایا باید به این موارد اشاره کرد:

  • استفاده از بدنه سبک‌وزن و البته مقاوم
  • طراحی زیبا در رنگ‌بندی‌های مختلف
  • به‌کارگیری تراشه قدرتمند اپل
  • دوربین مناسب عکاسی
  • قابلیت‌های مختلف فیلم‌برداری

طراحی بدنه و رنگ‌بندی آیفون 12

برای نقد و بررسی دقیق آیفون 12، قطعاً بررسی طراحی بدنه باید در اولین گام باشد. خلاف مدل‌های قبلی موبایل‌های اپل، این گوشی هوشمند طراحی مکعبی داشته و به همین دلیل بسیار جذاب است. برای تولید بدنه پشتی آن از شیشه گوریلا گلاس و شیشه نمایشگر نیز از شیشه سرامیک شیلد استفاده کرده‌اند.

همچنین جنس فریم دور دستگاه نیز از فلز آلومینیوم بوده و در برابر ضربه و خراش مقاومتی عالی از خود نشان می‌دهد. با پرداخت قیمت آیفون 12 می‌توانید این دستگاه را در رنگ‌بندی‌های مختلفی مانند مشکی، سفید، قرمز، سبز، آبی و بنفش تهیه کنید.

قابلیت‌های فیلم‌برداری در iPhone 12

دوربینی که در این دستگاه به کار برده‌اند، مهم‌ترین دلیلی است که باید قیمت آیفون 12 را پرداخته و آن را بخرید. این دوربین 2 گانه از حسگرهای عریض و فوق عریض بهره برده و رزولوشن آن‌ها 12 مگاپیکسل است. علاوه بر قابلیت‌های مختلف در عکاسی، با این دوربین قادر هستید فیلم‌های مختلفی را با رزولوشن 4K ضبط کنید. در این کیفیت نرخ فریم فیلم‌برداری معادل 60، 30 یا 24 فریم در ثانیه خواهد بود. کاهش کیفیت به 1080 پیکسل می‌توانید از فریم ریت 120 و 240 نیز برای فیلم‌برداری استفاده کنید.

رقبای گوشی آیفون 12 اپل

بااینکه مشتریان زیادی در میان مدل‌های مختلف همیشه آیفون 12 را انتخاب می‌کنند، اما بهتر است آشنایی کاملی با رقبای این محصول داشته باشیم. اگر می‌خواهید قبل از پرداخت قیمت آیفون 12 از ارزش خرید بالای آن مطمئن شوید، بهتر است مقایسه‌ای کامل میان این گوشی و محصولات زیر انجام دهید:

  • اپل آیفون 12 مینی
  • اپل آیفون 11
  • اپل آیفون 11 پرو
  • اپل آیفون 12 پرو
  • اپل آیفون 13
  • اپل آیفون 12 پرو مکس
  • اپل آیفون 11 پرو مکس
  • اپل آیفون XS مکس
  • سامسونگ S23 FE

آیا هنوز هم قیمت آیفون 12 ارزش خرید دارد؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که بله؛ محصولات اپل همیشه ارزش خرید خوبی دارند. فرقی نمی‌کند که چه سالی این آیفون 12 تولید شده است؛ درهرحال قیمت آیفون 12 هنوز هم باارزش بوده و با پرداخت آن می‌توانید از یک اسمارت‌فون شیک، جذاب، پرقدرت و البته سبک‌وزن بهره ببرید.

خرید انواع رنگ‌بندی و مدل‌های آیفون 12

آیفون 12 همچنان محبوب بازار

برای خرید آیفون 12 باید به یک فروشگاه معتبر مانند دیجی‌کالا مراجعه کنید. این فروشگاه آنلاین، انواع پارت نامبرها و مدل‌های این گوشی را برای شما موجود کرده است. تنها باید به دیجی‌کالا سرزده و هر رنگ و مدلی که از این دستگاه می‌خواهید را خریداری کنید. قیمت آیفون 12 در این فروشگاه مناسب بوده و به همراه تخفیف‌های عالی ارائه می‌شود.

جمع‌بندی

درصورتی‌که می‌خواهید از یک پرچم‌دار عالی بهره ببرید، باید قیمت آیفون 12 را پرداخته و این گوشی را به‌عنوان موبایل خود استفاده کنید. شاید با خودتان فکر کنید که با معرفی مدل‌های آیفون 13، 14 و 15، دیگر آیفون 12 ارزش خرید خوبی ندارد؛ اما این‌طور نیست.

با بررسی مشخصات فنی و مقایسه عملکرد این دستگاه نسبت به مدل‌های هم‌رده و هم قیمت، به این نتیجه می‌رسیم که آیفون 12 از برند اپل هنوز می‌تواند انتخاب خوبی برای مشتریان باشد. در نظر داشته باشید که اپل آپدیت‌های امنیتی و سیستم‌عامل این دستگاه را هنوز هم پشتیبانی می‌کند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قادر هستید قیمتی عالی جهت خرید این محصول پیدا کنید.

5454

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر