کاهش ۴۷درصدی کشف سوخت در کردستان/خطر کاهش سن مصرف مواد آرایشی

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان به کاهش ۴۷درصدی کشف سوخت در کردستان پرداخت و گفت: آمار کشفیات سوخت در سه ماهه سال جاری ۱۶۴ هزار و ۳۸۲ لیتر بوده که نسبت به سه ماه سال گذشته ۳۱۰ هزار و ۶۸۹ لیتر، به دلیل اجرای طرح فول باک روند کاهشی داشته است.

کاهش 47درصدی کشف سوخت در کردستان/خطر کاهش سن مصرف مواد آرایشی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی خداویسی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان در نشست با اصحاب رسانه، به مرزهای استان پرداخت و اظهار کرد: مرز با انجام صادرات و واردات یک فرصت است اما اگر قاچاق کالا روی دهد یک تهدید محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه تولید موجب کاهش قاچاق کالا می شود، افزود: با حمایت تولید کنندگان توسط دستگاه های متولی، شاهد کاهش چاقاق کالا خواهیم بود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان، به خطر کاهش سن مصرف مواد آرایشی در کشور اشاره و عنوان کرد: طبق آمار میانگین سنی مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در مدارس رو به پایین است و این مسئله لزوم آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان را می‌طلبد.

خداویسی به کاهش 47درصدی کشف سوخت در کردستان پرداخت و خاطرنشان کرد: آمار کشفیات سوخت در سه ماهه سال جاری 164 هزار و 382 لیتر بوده که نسبت به سه ماه سال گذشته 310 هزار و 689 لیتر، به دلیل اجرای طرح فول باک روند کاهشی داشته است.

وی به کشف دام سبک و سنگین اشاره کرد و یادآور شد: در سه ماهه اول امسال 680 راس دام سبک قاچاق با 74 درصد کاهش و 87 راس دام سنگین با 69 درصد کاهش کشف شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر